Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-12, 21:42
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Wow en tusenlapp för att få en ryska på film (är ju nätan gratis ). Hur ung kan hon va då? Tar hon den i stjärten? Antar att dessa biliga brudar ej har manegers el dyl?
Håller med om att det inte är horeri på samma vis (precis som jag ej vill vara torsk).
Men jag har ju inget reggat bolag el en betal sajt igång, funkar det ändå (man måste ju börja nånstans)?
Tror du att man kan få brudarna till Sverige ist (alt baltikum) Ryssland ligger ju en bit bort(gäller ju att man har många på g om folk backar ur osv). .

Analt varierar som allt annat.

De som sköter förmedlingen gör ju allt som en manager gör utan att de är bundna. Slår tjejen igenom så kommer hon flytta och leva et helt annat liv ändå.

Du kan alltid försöka söka efter agenturer som förmedlar det. Sen säga som det är. De tillhandahåller oftast en kameraperson vilket är dem själv då de ofta är ensamma vad jag sett. De håller lite av "svarta boken" och fixar allt runtomkring.
Har för mig det kostar runt +30% av tjejens fee som går till agenturen. Men det är allt.

Få hit brudarna med visumkrav och allt blir inte enkelt. Inte heller billigt. Tror inte många ens ställer upp på det om du inte kan visa dig mycket seriös/erkänd.

Ja du måste lära dig lite Ryska eller ha med någon som kan flytande. Annars är du chanslös. Funkar inte med translator app som huvudverktyg. Räcker dock med enkel vardaglig Ryska. Du kan enkelt lära dig gratis på Babel och liknande online.

Att bo där någon vecka är inte dyrt. Samt en kul kultur att uppleva. Sjukt annorlunda mot vår, på ett häftigt sätt
Citera
2017-12-12, 22:18
  #26
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Analt varierar som allt annat.

De som sköter förmedlingen gör ju allt som en manager gör utan att de är bundna. Slår tjejen igenom så kommer hon flytta och leva et helt annat liv ändå.

Du kan alltid försöka söka efter agenturer som förmedlar det. Sen säga som det är. De tillhandahåller oftast en kameraperson vilket är dem själv då de ofta är ensamma vad jag sett. De håller lite av "svarta boken" och fixar allt runtomkring.
Har för mig det kostar runt +30% av tjejens fee som går till agenturen. Men det är allt.

Få hit brudarna med visumkrav och allt blir inte enkelt. Inte heller billigt. Tror inte många ens ställer upp på det om du inte kan visa dig mycket seriös/erkänd.

Ja du måste lära dig lite Ryska eller ha med någon som kan flytande. Annars är du chanslös. Funkar inte med translator app som huvudverktyg. Räcker dock med enkel vardaglig Ryska. Du kan enkelt lära dig gratis på Babel och liknande online.

Att bo där någon vecka är inte dyrt. Samt en kul kultur att uppleva. Sjukt annorlunda mot vår, på ett häftigt sätt
Men vänta lite..... var det inte förbjudet att spela in poronografi i ryssland(enligt nån i tråden)?
Tusenlappen innefattar väl inte 30 % inklusive allt, det blit alltså 30% som extra kostnad över tusenlappen? (annars får ju skådispelerskan bara 700 spänn)? Tror du att det typ är ett krav att jag identifierar mig öppet etc med ansiktet? har tjejen läkarintyg(smitta mm) o måste jag ha det innan kan man undra.

Synd att dom inte kan enklare engelska (låter sexigt också ). Ska fan kolla upp dom där sajterna om det är seriöst o vad som krävs etc.Att få en kamerakvinna också känns ju trivsamt isf. Finns ju många ryskor som är aktiva på mejlen men då handlar det mer om giftemål i sverige etc.
Citera
2017-12-12, 22:22
  #27
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
I Ryssland är det oftast kvinnliga fotoagenturer som tillhandahåller tjejer för porrfilmsinspelning. Hänger man på VK och övriga Ryska siter så ser man även dem öppet ragga tjejer där på enklaste vis:
"Maila mig om du vill filma eller fota på email.ru"

I SPB träffade jag en sådan förmedlare och det kostar ungefär någon tusenlapp svenska för en filminspelning. Man får en katalog av tjejer där det listas exakt vad de ställer upp på eller om de har några särskilda "likes".
Ingen är erkänd utan vill slå igenom. Är det någon som har spelat in mycket förut kan det kosta upp mot 5k SEK (alltså vad man nämner i tråden om 500eur).

Så många frågar sig varför köper man inte då detta i stället för eskorter då man uppenbart verkar få "mer för pengarna".

Well det är inte riktigt så enkelt. Många kräver att du kan visa att du håller på med inspelning. Alltså har en site där du aktivt säljer dina grejor med din kontaktinfo på. Eller är direkt kopplad och rekommenderad av någon annan inspelare.

Samt är det ju en inspelning. De flesta kommer inte klara av det med en kameraman/kvinna.

Och dessa tjejer har ofta pojkvänner som tycker det är helt ok att hon tjänar extra på sidan med någon inspelning. Men ren prostitution/eskort är lika förbjudet som att din flickvän ens kysser någon.
"Hon är ju ingen hora för fan" som man hört vissa förklara det med

Ja världen är vrickad från vårt synsätt på detta. Men för dem är det bara "en väg att gå" för pengar och "fame".

De tjejer som blivit berömd via exempelvis Woodman (som gjorde exakt så här). De åker till Europa och tjänar ungefär 50k SEK per filminspelning. Sen något år senare åker de hem igen och hittar en pojkvän och har massor av pengar (ja för när hon blir känd klarar få av att bibehålla sin första pojkvän).

Lite som ett ekorrhjul hur de snurrar runt när man får insyn.

Kontentan? TS åk till Ryssland i stället. Mycket enklare och bättre än Europa när du är amatör.
vad är SPB? Har du varit aktiv os dessa ryskor el dyl?
Citera
2017-12-12, 23:28
  #28
Medlem
A-party-with-martys avatar
spb= sankt peters burg antar jag. KOmmer många unga hetingar där i från väl. Bland annat Nataly Gold.
Citera
2017-12-18, 13:28
  #29
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Ja det låter ju ej så dyrt. Sen kan du ju kolla på det hur ofta du vlll etc. Dom brukar ju va både snygga o unga också. Den där babbehoran som hänger på Skype vill iaf ha 2 lök för alla öppningar osv men hon vägrar bli filmad dock😕

Vem är babbehoran? Pm:a om du inte vill skriva ut i tråden.

Många intressanta inlägg här...Blir att forska lite mer i detta och bege sig österut tror jag!
Citera
2017-12-18, 19:51
  #30
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Vem är babbehoran? Pm:a om du inte vill skriva ut i tråden.

Många intressanta inlägg här...Blir att forska lite mer i detta och bege sig österut tror jag!
'Ha ha ja det kan jag väl bjössa på(har den på min andra dator, påmin mig via PM, kanske du kan få med henne i film men hon är dock lite väl gammal då hon hunnit fylla 27 ). Frågade om det var ok fast jag var lastgammal o fetto, det var helt lugn så länge jag pröjsade. Frågade även om man kunde få grupprabbat om man DPade henne med sin gammla gubbpolare haahaa.
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-12-18 kl. 19:59.
Citera
2017-12-18, 23:59
  #31
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Vem är babbehoran? Pm:a om du inte vill skriva ut i tråden.

Många intressanta inlägg här...Blir att forska lite mer i detta och bege sig österut tror jag!

Är du verkligen redo att bränna två lök(el ska du satsa mindre stålar på mildare prylar typ)?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback