Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 12:15
  #1
Medlem
Ett par gånger har det hänt att jag fått telepatisk koppling till någon eller några som sysslar med svart magi eller något i den stilen. Jag har fått glimtar genom någons ögon, sett en arm m.m. som bränner små papperslappar med text på i något slags kärl.

Jag undrar om denna "magi" (?) kan tänkas rikta sig mot mig, eller om jag bara råkade se något som egentligen inte har med mig att göra?
Citera
2017-12-05, 17:33
  #2
Medlem
smellyproofs avatar
Det måste vara som i Harry Potter. Harry får glimtar av det Voldemort ser. Kom inte ihåg varför men kolla upp storyn så fattar du ditt läge. Du är nog utvald till något syfte.
Citera
2017-12-05, 19:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Det måste vara som i Harry Potter. Harry får glimtar av det Voldemort ser. Kom inte ihåg varför men kolla upp storyn så fattar du ditt läge. Du är nog utvald till något syfte.

Du tror att det är någon särskild person jag är sammanlänkad med? Jag anar själv att det har varit från olika personer jag fått glimtar, men pga. att det är suddigt kan jag inte säga med säkerhet.
Citera
2017-12-10, 14:27
  #4
Medlem
Ingen annan som upplevt liknande?
Citera
2017-12-10, 20:04
  #5
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiler
Ett par gånger har det hänt att jag fått telepatisk koppling till någon eller några som sysslar med svart magi eller något i den stilen. Jag har fått glimtar genom någons ögon, sett en arm m.m. som bränner små papperslappar med text på i något slags kärl.

Jag undrar om denna "magi" (?) kan tänkas rikta sig mot mig, eller om jag bara råkade se något som egentligen inte har med mig att göra?
Nej eftersom varken svart magi eller telepati någonsin visats finnas så är det otroligt säkert att så inte är fallet. Det kan hända att du drömmer eller hallucinerar, sådant är inte så ovanligt.
Citera
2017-12-11, 20:21
  #6
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej eftersom varken svart magi eller telepati någonsin visats finnas så är det otroligt säkert att så inte är fallet. Det kan hända att du drömmer eller hallucinerar, sådant är inte så ovanligt.

Varför ljuger du? Varför inte låta människor leka med såna här förmågor? Dom får väl bara skylla sig själva om dom använder det till elakheter?
__________________
Senast redigerad av lordofgoodandevil 2017-12-11 kl. 20:23.
Citera
2017-12-12, 14:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej eftersom varken svart magi eller telepati någonsin visats finnas så är det otroligt säkert att så inte är fallet. Det kan hända att du drömmer eller hallucinerar, sådant är inte så ovanligt.

Så kan det också vara. Både och är ganska illa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback