Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 00:13
  #1
Medlem
Tjenare flashbackare!
Jag var igår hos några polare och söp, jag drack så mycket sprit att jag däckade. Sedan fick en lina koks för att vakna till liv, allt var bra tills jag tog en till lina och då fick jag hjärtklappningar. Fick då panik och stack hem och somnade på en gång. Men nu till det märkliga så har jag fortfarande hjärtklappningar, det är väldigt obehagligt! Är det nånting att oroa sig över? Tack på förhand!
Citera
2017-12-04, 00:20
  #2
Medlem
Luktar at, möjligtvis stress och ångest, sov på saken så känns det säkert bättre imorgon.
Citera
2017-12-04, 00:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Luktar at, möjligtvis stress och ångest, sov på saken så känns det säkert bättre imorgon.
Okej,tack för svar!
Citera
2017-12-04, 02:44
  #4
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Okej,tack för svar!


Gissar med på någon form av AT/bakfylla. Alt att du fick i dig amfetamin och inte kola. Isåfall rusar hjärtat bra många flera timmar
Citera
2017-12-04, 09:39
  #5
Medlem
ex69-dtrs avatar
Avtändning/bakfylla som tidigare nämnts. Alternativt så är det någon självframkallande ångest i och med att du är orolig över din hjärtklappning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback