2023-12-08, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nu är hon igång igen på twitter. Hon twittrar om mat, Ukraina och att hon hatar ryssar. Men hon förefaller bo i Sverige nu, pratar inget om pengarna hon samlat in och kanske förskingrat samt obetalda hyror. Verkar gå på jobbintervjuer och dejta någon i Frankrike.

Någon med twitter kanske kan fråga om hur det gick med insamlingen till att bli sjukvårdare…..

Här är hennes twitter. https://twitter.com/maggiedidrise

Nu är även detta konto borta. Finns det ett nytt?
Citera
2023-12-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjovattengrogg
Nu är även detta konto borta. Finns det ett nytt?

Jag har inte hittar något. Hon skrev något om att hon fått ett nytt jobb och egentligen aldrig passat i offentligheten. Sen hade väl hon en ny man också.

Men hon är skriven hemma hos mor sin så jag tror hon begår folkbokföringsbrott. Det nya jobbet var väl i Rumänien? Polen? Eller dylikt.

Får väl se hur länge det varar. Uthållighet är väl inte hennes styrka.
Citera
2025-07-02, 13:31
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Hon bor numer i Indien tillsammans med sin nye indiske fästman som tydligen utvecklat några appar (möjligtvis scam?). Hon blev tydligen helt kär när han frågade om bobs and vagene. Mer vill jag inte avslöja för att outa mig själv. Jag misstänker att hon har fetisch för scat då jag inte ser någon annan anledning till att en kvinna skulle välja en 1.60 lång indier. Inte ens batikhäxorna vill komma i närheten av gatubajsande pajeets. Det hela var väldigt oväntat, även för oss som känner henne lite.
Citera
2025-07-02, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Hon bor numer i Indien tillsammans med sin nye indiske fästman som tydligen utvecklat några appar (möjligtvis scam?). Hon blev tydligen helt kär när han frågade om bobs and vagene. Mer vill jag inte avslöja för att outa mig själv. Jag misstänker att hon har fetisch för scat då jag inte ser någon annan anledning till att en kvinna skulle välja en 1.60 lång indier. Inte ens batikhäxorna vill komma i närheten av gatubajsande pajeets. Det hela var väldigt oväntat, även för oss som känner henne lite.

Då begår hon folkbokföringsbrott. Om hon bor i Indien men inte skrivit sig utomlands.
Citera
2025-07-02, 18:39
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Då begår hon folkbokföringsbrott. Om hon bor i Indien men inte skrivit sig utomlands.

Hon lär väl sig av sin indiske CEO-ingenjör hur man scammar som bäst? Indier scammar redan myndigheter i Väst med fejkade diplom, avgångsbetyg osv. se bara på Kanada och USA.

Edit: Hon har pratat om att köpa hus i Norra Indien. Isåfall lär hon väl vara tvungen att skriva sig utomlands. Huruvida hon gör verklighet av planerna låter jag vara osagt, allt beror väl på hur många Google Play-presentkort hennes "vovve" till fästman lyckas lura av gamla tanter.
Senast redigerad av PersonalSeasoning 2025-07-02 kl. 18:44.
Citera
2025-07-03, 23:03
Medlem
Svårt att avgöra om den här historien är sann eller bullshit, just eftersom Richter verkar ha en slags patologisk drift efter att fatta märkliga beslut som leder till äventyr, och en sådan knäpp historia skulle faktiskt kunna stämma i hennes liv. Nu är det rätt specifika detaljer som inte går att bekräfta på nätet så antingen har du redan outat dig själv eller så snackar du dynga.

Ang folkbokföringen så är det ju speciellt att de tycks vara tre syskon (alla över 37) som bor hemma hos sin mamma. Vet inte men det låter ju också dysfunktionellt på något sätt, om det nu stämmer. Alternativt är syskonen ett gäng världsmedborgare på ständig flyttresa.
Citera
2025-09-28, 13:17
Medlem
Vart försvann hon? Hon skrev ju i de stora drakarna förut. Har hon bara gått upp i rök efter skilsmässan?
Citera
2025-09-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Svårt att avgöra om den här historien är sann eller bullshit, just eftersom Richter verkar ha en slags patologisk drift efter att fatta märkliga beslut som leder till äventyr, och en sådan knäpp historia skulle faktiskt kunna stämma i hennes liv. Nu är det rätt specifika detaljer som inte går att bekräfta på nätet så antingen har du redan outat dig själv eller så snackar du dynga.

Ang folkbokföringen så är det ju speciellt att de tycks vara tre syskon (alla över 37) som bor hemma hos sin mamma. Vet inte men det låter ju också dysfunktionellt på något sätt, om det nu stämmer. Alternativt är syskonen ett gäng världsmedborgare på ständig flyttresa.

Troligen bor de i andra hand eller nåt sånt, på annat håll. Men är inte skrivna på adressen de bor på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in