Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 13:40
  #1
Medlem
Hur mycket betyder resor för dig? Skriv också din ungefärliga ålder, behöver inte vara exakta åldern.
Citera
2017-12-03, 19:12
  #2
Medlem
Bara besvär, så totalt ointressant för mig. Varför vill jag ge mina pengar till idioter i andra länder som tar betydligt mer betalt än ngt är värt? Idioti.
Citera
2017-12-03, 20:10
  #3
Medlem
sp1rits avatar
I 30-åren.

Betyder väldigt mycket, det har definitivt haft stor på min personliga utveckling och min framtida syn på livet.
Att inte resa är som om du bara sett på en tv-kanal hela ditt liv. Du klarar dig säkert men du vet inte vad du går miste om.
Citera
2017-12-03, 20:12
  #4
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
I 30-åren.

Betyder väldigt mycket, det har definitivt haft stor på min personliga utveckling och min framtida syn på livet.
Att inte resa är som om du bara sett på en tv-kanal hela ditt liv. Du klarar dig säkert men du vet inte vad du går miste om.

Håller med är en personlig utveckling. Man lär sig mycket omvärlden och ens världsbild expanderas. Är väldigt lärorikt och fascinerande att resa. Annars har man enväldig ensidig bild av världen
Citera
2018-01-03, 16:43
  #5
Medlem
För mig är resa det absolut bästa som finns, önskar att jag gjorde det mer.
Allt ifrån de korta resorna till det längre resorna.
Innan är man förväntas full på vad som komma skall samt roligt att planera vad man skall göra på resan. Under resan går jag ner i varv i mitt huvud och tid slutar spela någon roll på sättet det gör i den vanliga vardagen. Väl hemma från resan "lever" man på resan ett tag innan det är dags att boka en ny.
Citera
2018-01-18, 15:20
  #6
Medlem
Intressant inpass från Ulver:

https://www.dn.se/kultur-noje/sofia-...i-klimathotet/
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2895559

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback