Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 11:21
  #1
Medlem
Hej! Jag har köpt en tab till min bror.
När jag ska ta hem appar exempelvis aftonbladet så står det att enheten inte är kompatibel!?
Tacksam om någon kan hjälpa mig så att jag kan installera bank id m.m
Citera
2017-12-03, 11:46
  #2
Medlem
Står även det gick inte att upprätthålla en säker anslutning när jag försöker gå in på vissa sidor.
Citera
2017-12-03, 22:50
  #3
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Hej! Jag har köpt en tab till min bror.
När jag ska ta hem appar exempelvis aftonbladet så står det att enheten inte är kompatibel!?
Tacksam om någon kan hjälpa mig så att jag kan installera bank id m.m
Det är en gammal platta (från 2011?) och förmodligen har du max Android 4.0 på den.
Det innebär att dagens appar är gjorda för Android 6.0 eller 7.0 så de kommer inte att gå att köra på den, tyvärr!

Just Mobilt BankID fick jag nyss lära den hårda vägen att de supportar inte ens Android 4.2 längre. Sorry!
Citera
2017-12-04, 11:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Det är en gammal platta (från 2011?) och förmodligen har du max Android 4.0 på den.
Det innebär att dagens appar är gjorda för Android 6.0 eller 7.0 så de kommer inte att gå att köra på den, tyvärr!

Just Mobilt BankID fick jag nyss lära den hårda vägen att de supportar inte ens Android 4.2 längre. Sorry!


Okey! Så det går inte på något sätt att installera bank id eller en annan webbläsare? Sjukt att dom fortfarande finns till salu.
Citera
2017-12-04, 17:20
  #5
Medlem
Åkte på tippen med skiten och köpte mig en ipad istället :-) bara ladda o köra hahaha samsung vilken jävla dynga
Citera
2017-12-04, 22:28
  #6
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Okey! Så det går inte på något sätt att installera bank id eller en annan webbläsare? Sjukt att dom fortfarande finns till salu.
Var i hela friden fann du en sådan idag?
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Åkte på tippen med skiten och köpte mig en ipad istället :-) bara ladda o köra hahaha samsung vilken jävla dynga
Även en iPad från 2011 lär få problem, förr eller senare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback