Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2021-05-30, 13:52
  #73
Medlem
zio86s avatar
Jag lärt mig jättemycket. Men som jag sagt tidigare, så tänker jag inte ha en ny tjej. Det var jag agerade fel efter uppbrottet. Jag vill ta konsekvenserna av mina handlingar.
Citera
2021-05-30, 17:10
  #74
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
Första veckorna bestod kontakten i att jag ringde tiggde att hon skulle ta tillbaka mig. Därefter skickades några sms och ringdes några telefonsamtal i vilka jag skrev att hon var bra som hon är.
Jag gjorde dessvärre en mindre bra handling i veckan då jag åkte hem till dem och lämnade en present. Nu tror de att jag är en stalker :/

Aj fan, det var ju inte så smart. Men vi är nog många som gjort liknande dumheter. Huvudsaken är att du är medveten om dig och lär dig något av det. Nu är det bara att blocka och gå vidare, det blir lättare att inte tänka på det med tiden.
Citera
2021-05-30, 17:26
  #75
Medlem
zio86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Aj fan, det var ju inte så smart. Men vi är nog många som gjort liknande dumheter. Huvudsaken är att du är medveten om dig och lär dig något av det. Nu är det bara att blocka och gå vidare, det blir lättare att inte tänka på det med tiden.

Jag hoppas att jag en dag kan förlåta mig själv för mitt beteende. Men jag kommer inte ha en ny relation. Jag vill heller inte ha mitt ex om hon kom tillbaka.
__________________
Senast redigerad av zio86 2021-05-30 kl. 17:46.
Citera
2021-05-30, 18:06
  #76
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
Jag hoppas att jag en dag kan förlåta mig själv för mitt beteende. Men jag kommer inte ha en ny relation. Jag vill heller inte ha mitt ex om hon kom tillbaka.

Du lär förlåta dig själv så småningom, den gamla klyschan om att tiden läker alla sår är ju sann, tyvärr. Glöm det inte bara, själv hoppas jag att mina klantigheter mot diverse ex har gjort mig till en bättre människa inför nästa förhållande.
Citera
2021-05-30, 18:13
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
Ja, jag agerade jävligt dumt efter att det tog slut. Kontaktade mitt ex en gång per vecka i tre månader. Detta främst följd av att jag utvecklat tvångstankar som tvingade mig att höra av mig. Var under perioden i kontakt med psykiatrin men där fick tyvärr ingen hjälp där.

Är ångestfull och känns som en hund. Jag börjar undra om jag förtjänar en partner efter det här. Vad tycker ni?

Om man skäms har man lärt sig något.

Bra för dig!

Blicka framåt. Alla gör dumma grejer och bra många, mycket värre grejer än dig, så lägg ingen tid på att må skit över saker du inte kan ändra på.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback