Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-09, 22:08
  #145
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Johannes Klenell gick ut och försvarade pedofilälskaren Fredrik Federley på Twitter.

Johannes var mycket förargad över de som hittat gamla tweet där Federley hånade svenska kyrkan, samma kyrka som som han planerade att göra politisk comeback i.

https://twitter.com/JohannesKlenell/...00794142314497

Varför går Johannes Klenell till försvar av en pedofilälskare som Federley?
Citera
2021-08-12, 08:52
  #146
Medlem
Ryktet gör gällande att Klenell tafsade på en sovande kvinna även hon verksam i media som sedan blev uppmanad att metoo:a honom men hennes vänskap med Klenells bror räddade honom. Han verkar mest klumpig och oerfaren i hur man närmar sig kvinnor.
Citera
2021-08-12, 11:33
  #147
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalnyheterna
Ryktet gör gällande att Klenell tafsade på en sovande kvinna även hon verksam i media som sedan blev uppmanad att metoo:a honom men hennes vänskap med Klenells bror räddade honom. Han verkar mest klumpig och oerfaren i hur man närmar sig kvinnor.
Klumpigt och oerfaret att tafsa på en sovande kvinna?
Säg det som det är.
Killen är ett sexuellt rovdjur som smyger sig på sina sovande offer likt en varg i månskenet.
Citera
2022-01-17, 14:58
  #148
Medlem
https://arbetet.se/2022/01/17/vem-ar-hanif-bali/
Citat:
Huvudsakliga känslan från mitt håll är sekundärskam. Och att politik är oerhört töntigt.
Jag är själv en produkt av den tiden. Många av oss blev periodvis helt gränslösa monster.


Det är rätt stort för att komma från en kulturvänstertwittrare. OK ett par sista kängor men vaf-n man behöver inte vara kompisar men man kan ju bete sig. Skönt att se att det töar lite på tönt-twitter.

https://youtu.be/EwMPXRyZ1Og Siw Malmkvist, man kan skala upp och ner händelserna i den där låten men alltså det hette kungsholmskvanting 1903 inte busar och flickorna kallades veck och rynka charmigt nog. De hade en egen paradmarsch https://davidnessle.wordpress.com/20...ungdomskultur/

Hanif är ett j-vla Solnabonde och Klenell är någon form av värmlänning samma inflyttade pack allihopa som ska bråka och hålla på, bra att de lugnar ner sig så de kan bli Stockholmscoola. Siw fejkar sitt Stockholms-E i låten btw. Nu får det vara bra med kultur för idag.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-01-17 kl. 15:33.
Citera
2022-09-21, 23:19
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IronHandMaid
Jag vet minst två tjejer som blivit utsatta för övergrepp av Johannes Klenell. Det är en gåta varför han inte åkte dit på Metoo eller sitter i fängelse. Sluta tiga NU!!!!

Föt att han fick cancer tror jag, alltså anledningen till att det fortsatt vara tyst om detta
Citera
2022-09-21, 23:22
  #150
Medlem
Han var tydligen också otroligt oproffsig och lågpresterande på sitt jobb som chefredaktör.
La mest tid och kraft på twitterbråk och flaskan. Men allra mest på att stångas å spela tuff i sociala medier
Citera
2022-10-20, 06:47
  #151
Medlem
Det är lika bra jag kommer clean med det med:

Det var en viss mediapersonlighet som varnade mig för att associera mig med den här mannen då han tydligen skulle ha kladdat på Kakan H.

Eftersom jag har ett kromosomproblem och är en total könsförrädare så gick jag raka vägen via ombud till Klenell och sa nu j-vlar är fettaktivisterna-brudarna ute efter din skalp vite man.

En skön grej för vänsteraristokratin är att de slipper springa runt och peka ut vem som är våldtäktsman hela tiden nu. Sverige, landet där man åker dit för världens mest stigmatiserande brott om man slajdar in fingret i fittan på sitt sovande ragg.

Är det något med uttrycket "sleep with each other" som är oklart i dessa j-la människors huvuden. Tio års ståhej över en sprucken kondom håhå jaja. Nej men så ser det såklart ut ute i världen, eller?

Alltså förlåt men Sverige är faktiskt väldigt väldigt avvikande.

Den nordiska modellen har hittills mest handlat om att kriminalisera mäns sexualitet. Män är förvisade till porr och smutsigheter som djur för att få leva ut en högst naturlig del av vad det är att vara man. Dvs knulla. Alla vill knulla. Svenska kvinnor med. Varför denna låtsade polemik när det ändå inte existerar någon kommunikation mellan könen.

Är det skillnad på kvinnor och män nähä det ser man inte i väljardemografin alls. Tyvärr tyder det också på att kön tydligen är viktigare än klass i svenskens huvud samt att det inte existerar en adekvat kommunikation mellan könen.

Alla lever konstiga dubbelliv i vänstern det är bara där sånt där skvaller blir riktiga riksnyheter. Alla vet vad ni gör i Thailand och Gambia.

Vem tar sånt skvaller på allvar ens. OK i någon liten håla som vänster-Stockholm kanske. Förlåt mig för att säga detta men ni har flyttat till en större stad nu där alla ligger med alla garanterat så lämna det beteendet hemma i byn.

En hora betalar man för att inte ringa dagen därpå. Vad är det svenska kvinnor från landet inte fattar med detta. Stalkers hela högen.

Emancipate yourselves from mental slavery.

Fast jag gillar den här tjejen nu https://youtu.be/dLk9pzmaFHY jag har lyssnat på henne på repeat eller något men så är det iaf.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-10-20 kl. 07:44.
Citera
2022-10-20, 18:20
  #152
Medlem
Hört att han kallas Hagamannen light i vissa kretsar.
Citera
2022-10-22, 05:47
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katjuscha
Hört att han kallas Hagamannen light i vissa kretsar.

Alltså jag är från generation "följer du med hem på en kopp te" efter krogen betyder utbyte av kroppsvätskor.

Ingen kille bjuder hem en tjej efter krogen bara för att få höra henne fyllesnarka.

Kul med ett helt land av självcentrerade prinsessor. Verkligen. Där vill alla bo. Kanske om man är en fattig migrant kanske. Inte för normalt folk.

För katolska brudar är en avsugning en avsugning och ingen affärsuppgörelse, Obs, detta är ej 1.01. Bara konstaterande.

I fallet Klenell så kändes det rimligaste att varna honom. Han har heller aldrig varit så j-a elak som somliga andra varit i SoMe.

På något sätt finns det en skala, om du inverterar antal tweets dvs delar ett med antal tweets så får du en siffra på ungefär hur mycket liv personen har.

Låt oss kalla detta för "43dz-index" efter dess skapare, eller aids-index for short. Klenell har ett alarmerande aids-index. Således bryr jag mig inte så mycket om honom egentligen. Alla på twitter blir förr eller senare beskyllda för att ha knullat på något olagligt sätt.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-10-22 kl. 06:04.
Citera
2022-11-11, 23:21
  #154
Medlem
https://arbetet.se/2022/11/11/sd-hot...q-rattigheter/

"Sedan försöker man rikta samma skräck mot transpersoner utmålade som psyksjuka förövare vars enda mål i livet tycks vara att ta sig in på kvinnofängelser och damernas omklädningsrum."


Klenell verkar märkligt omedveten om hur nära inpå sig i de egna leden han har de där försöken att sprida skräck för transpersoner, kanske så pass nära att bajset kommer kleta på honom när han väljer att se förtryck enbart när det är politiskt opportunt.
Citera
2024-01-09, 16:05
  #155
Medlem
Natalz2s avatar
Jaha? Varför sådan trafik i denna gamla tråd? Kan vi förvänta oss något sorts avslöjande?
Citera
2024-04-10, 13:38
  #156
Moderator
manamanahs avatar
Klenell tycker det är jätteviktigt att män ska få byta om i tjejernas omklädningsrum, han engagerar sig i denna fråga på X och hånar dom som tycker annorlunda (ofta kvinnor). Kanske inte så förvånande beteende då han enligt tråden inte verkar ta det så bra när kvinnor säger nej.
__________________
Senast redigerad av manamanah 2024-04-10 kl. 14:17.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback