Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-10, 22:08
  #13
Medlem
Fordazs avatar
Update #2 - Dag 2/30

Med mysig träningsvärk från gårdagens pass så sitter man åter här med datorn och kvällsmålet, och bara njuter av livet. Beror väl troligtvis på något så enkelt som att jag inte är alls lika stressad som föregående vecka, men jag skiter fullständigt i anledningen - mår jag bra så tänker jag då fan njuta av det

Svettades som en gris inatt, värre än jag minns att jag gjorde på Tren - visst är det härligt när det dryper svett av påslakanet när man vrider om det?

Hursomhelst, blev mååånga set axlar idag, kompletterat med mage/serratus.
Kul pass med Pyramid-dropsets på varje övning, och imorgon bitti spikas nästa front på Testot på 1000mg, som förövrigt gav mig 0 pip sist, vilket är jäkligt skönt.

Tillbaka till verkligheten imorgon.
Fordaz out.


(Detta kanske är självklart, men vikten tas på morgonen efter "systemtömning" så att säga, men det är väl lika bra att skriva med det ändå)

BW kurstart: 80.3kg (2017-12-09)
BW nu: 81.2kg (+0.9kg) (2017-12-10)
Dagar kvar: 29
__________________
Senast redigerad av Fordaz 2017-12-10 kl. 22:22. Anledning: Skrivfel
Citera
2017-12-10, 22:21
  #14
Medlem
Fordazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Att blasta igång dom där sakerna samtidigt i dom doserna låter som ett bra sätt att bli en vattenballong. Särskilt med tanke på att du inte nämnt någon AI.

Och jag menar inte bara lite svullen, utan verkligen vattenballong som orsakar alla möjliga problem.

Det förutsätter ju att man inte har någon koll på kosten öht. Jag har hållit på med detta en stund så jag vet att vad jag pysslar med. Jag känner min kropp väl och vet vart gränserna går
En AI är i mitt tycke helt onödigt att slänga in kuren i förebyggande syfte eller för att hålla vatten borta, det finns mycket hälsosammare sätt att gå tillväga än att slänga in AIs.
Östrot är mycket enklare och snabbare att sänka, så kör hellre letro/adex vid behov än att köra det för "säkerhets skull".
Citera
2017-12-11, 21:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordaz
Det förutsätter ju att man inte har någon koll på kosten öht. Jag har hållit på med detta en stund så jag vet att vad jag pysslar med. Jag känner min kropp väl och vet vart gränserna går
En AI är i mitt tycke helt onödigt att slänga in kuren i förebyggande syfte eller för att hålla vatten borta, det finns mycket hälsosammare sätt att gå tillväga än att slänga in AIs.
Östrot är mycket enklare och snabbare att sänka, så kör hellre letro/adex vid behov än att köra det för "säkerhets skull".


började skriva det här själv men sen tog jag bort allt för jag orkade inte tjafsa och tänkte att du klarar nog av att hantera den här kommentaren bra själv
Citera
2017-12-11, 23:27
  #16
Medlem
Fordazs avatar
Update #3 - Dag 3/30


Är alldeles för trött och sen i säng pga diverse, så det blir klent med text i rapporten idag, blir ett mer omfattande inlägg imorgon då jag har mer tid.
Bröst stod på schemat, drop-supersets på alla övningar (T.ex dropset på hantelpress, följt av 1 set flyes till fail)

BW kurstart: 80.3kg (2017-12-09)
BW nu: 82.4kg (+2.2kg) (2017-12-10)
Dagar kvar: 28
Citera
2017-12-12, 22:15
  #17
Medlem
Fordazs avatar
Måste tyvärr meddela att jag tar en veckas paus från skrivandet. Min hund gick bort idag. Hoppas inte att jag behöver utveckla det mer.
Träningen blir nog min räddning, men orkar förmodligen inte lägga ner någon större energi på kurrapporten på en liten stund.
Vi hörs igen när jag är redo för omvärlden.
Fordaz out.
Citera
2017-12-13, 20:14
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordaz
Måste tyvärr meddela att jag tar en veckas paus från skrivandet. Min hund gick bort idag. Hoppas inte att jag behöver utveckla det mer.
Träningen blir nog min räddning, men orkar förmodligen inte lägga ner någon större energi på kurrapporten på en liten stund.
Vi hörs igen när jag är redo för omvärlden.
Fordaz out.


fan vad trist att höra kriga på trots allt helvete och alla orättvisor i världen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback