Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-13, 19:56
  #13
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Först Hall...

http://mmajunkie.com/2018/01/zak-cum...t-ufc-st-louis



Skit.

Trist. Varför lägger de matcherna påen söndag?
Citera
2018-01-14, 15:16
  #14
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Trist. Varför lägger de matcherna påen söndag?

Det är nån form av lovdag på måndag tror jag.
Citera
2018-01-14, 15:58
  #15
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det är nån form av lovdag på måndag tror jag.

Aha, strular ju till det för oss svenskar.
Citera
2018-01-14, 21:15
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vunnit mot några ok namn. Bra seger mot Mousasi men sen sen blev han dominerad i rematchen. Knockat ett gäng cans. Knockade Jotko senast, i den sekvensen visade han äntligen lite potential mot ett något bättre namn med då fick han också en hel del stryk själv de första två ronderna.
Gett bort domslut i matcher han borde kunnat vinna enkelt om han bara varit på banan, mot Gastelum i TUF-finalen, Howard och Natal. Blivit mosad av Whittaker, Brunson och Mousasi.

Dvs, har Hall en bra dag lär han lägga Belfort utan problem. Har han inte det kan lika gärna Belfort avsluta karriären med att smälla honom. Intressant match.

Förutom den ser jag fram emot några andra också. Tror Stephens vs Choi kan leverera. Samma med Usman vs Meek, Elkins vs Johnson och Krause vs White.
Thiago Alves tillbaka (igen) också. Han är långt från sin prime dock, Cummings borde kunna grappla sönder honom.

De drog in matchen. Jag som taggat till! =)
Citera
2018-01-15, 10:49
  #17
Medlem
mmas avatar
Ett rejält emotionellt ögonblick när Matt Hughes gick till ringen alltså.
Citera
2018-01-15, 13:57
  #18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
De drog in matchen. Jag som taggat till! =)
Well, Hall svimmade visst strax innan invägningen. Kan inte varit ett bra cut det där. Synd för Belfort.

----------------------

Synd att Meek torskade. Var väl väntat dock. Men han tog matchen nästan ingen annan verkade vilja ha och han blev inte avslutad iallafall.

Tufft för Michael Johnson, 17-13 i record, 1-5 i senaste 6. Ny viktklass och utstrypt på hemmaplan. Bellator nästa?

Stephens förlorade nog första ronden men sen körde han över den koreanske pojken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback