Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-05, 23:39
  #133
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Hade NMR satsat på ett seriöst och städat intryck istället för att försöka se ut som några påväg ut i skogen för att lira airsoft hade de sannolikt haft större genomslagskraft. Detsamma gäller deras propaganda, hade de faktiskt lagt tid på att formulera argument och delta i samtal istället för att säga att man ska hänga alla politiker från lyktstolpar hade de nog vart mer framgångsrika.

Som sagt.
Videon där man promenerar på stan till domedagsmusik är pinsam. NMR som helhet anser jag också pinsamma.
Men alla har rätt till sin åsikt, ni får absolut tycka annorlunda.

Jag är övertygad om att du inte är målgruppen för NMR.
Citera
2017-12-05, 23:46
  #134
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Men om dom inte syns, så gör dom väl inget? Då är det bara NMR som betyder något, när det gäller deras "ideologi".

De skriver i sociala medier eller här på FB. De skänker pengar till NMR. De talar med bekanta, familj och släkt.
Citera
2017-12-06, 00:10
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
De skriver i sociala medier eller här på FB. De skänker pengar till NMR. De talar med bekanta, familj och släkt.

Mm, fast jag anser inte det som att faktiskt göra något. Typ vissa som spelar datorn spel och tror att man kommer någon vart i livet. Jag ser inte NMR göra det viktiga, alltså att göra barn, men istället får sig själva att se dåliga ut.
Citera
2017-12-06, 15:27
  #136
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Mm, fast jag anser inte det som att faktiskt göra något. Typ vissa som spelar datorn spel och tror att man kommer någon vart i livet. Jag ser inte NMR göra det viktiga, alltså att göra barn, men istället får sig själva att se dåliga ut.

Nån av gubbarna i toppen har ju typ 6-8 barn.
Citera
2017-12-06, 17:28
  #137
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ostermalmstorg

Vem slog? Känns ju inte som att det var NMR för då hade det troligtvis basunerats ut med stora trumpeten, så vem slog polisen i skalllen?

Lustigt att media alltid måste klämma in ordet nazist i sina rubriker. Varför inte skriva att en vänsterextremist (AFA) slog en polis i huvudet när de motdemonstrerade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback