Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-01-28, 06:28
  #73
Medlem
Det enda som kan hjälpa är ju att ha en dialog. min tjej är gravid också och hon har ju fått ont i visa ställningar och effekten av det har blivit att man själv undrar och frågar om det går bra under sexet som gör att stämningen och man själv inte riktigt har fokus på rätt saker.
Citera
2018-01-28, 07:45
  #74
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishteacher88

Hur är det för er killar? Slutade ni tända på er partner när hon var gravid?

Jag tog henne varje dag, oftast flera gånger per dag tills den dag hon fick havandeskapsförgiftning, först där backade jag undan. Blev inte extra kåt av att hon var gravid eller nåt sånt, vi hade båda höga sexuella drifter hela relationen ut (8 år).

Du har en kass man bara, inte ditt fel.
Citera
2018-01-28, 07:46
  #75
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishteacher88
Jag är gravid i vecka 23 och älskar (oftast) att vara gravid och känna vår lilla son växa i magen. Jag är dock väldigt kåt och har varit sugen nästan varje dag senaste veckorna. Nu börjar det bli jobbigt, känns som jag ska spricka. Jag tillfredställer naturligtvis mig själv när jag blir såhär sugen men det har börjat bli tråkigt nu. jag vill bara att min partner ska ta i mig och få mig att komma!! Jag har gjort närmanden ett antal gånger men han har alltid någon ursäkt. Jag börjar nu känna mig äcklig och inte tillräckligt fin för honom... jag hade just nu bara velat fråga honom om han vill att jag suger av honom tills han sprutar i min mun, då hade jag kunnat ta på mig själv samtidigt, det hade hjälpt jättemycket. Men jag är sååå himla rädd att bli avvisad för jag klarar inte det mer nu. Har dock aldrig testat att fråga, vad tror ni?

Hur är det för er killar? Slutade ni tända på er partner när hon var gravid?

Jag borde väl antagligen prata med honom om detta men jag tycker att om man diskuterar för mycket om ens sexliv tappar man det som är spännande med det?

Långtifrån alla män tänder på gravidkroppar och jag tycker det är bra om man säger ifrån om det är nåt man inte tänder på. Bättre än att han försöker och du känner hans stånd försvinna. Vänta tills du är ogravid istället så kommer han se dig attraktiv igen. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar, och man kan heller inte skaffa barn och vara attraktiv på samma gång. Eller om man nu vill det får man se till från början att skaffa en man som tänder sexuellt på graviditet.

Men att du suger av honom borde han väl välkomna, då behöver han ju inte stirra på din gravidmage.

Nej det är aldrig fel att prata om sex. Kan inte alls se varför samtal om sex skulle göra utövandet mindre spännande - tvärtom!
Citera
2018-01-28, 08:01
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Grattis, du har nog fått tag i det mest omanliga som finns. Du vet att han med all förmodan runkar till porr i stället för att knulla sin gravida kvinna? Ge honom ett helvete efter erat barn har kommit till världen igenom att avisa honom i månader.

Ja, för hämnd är ju alltid ett bra sätt att hantera saker i ett förhållande
Citera
2018-01-29, 10:24
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
När jag blev gravid så ville inte min partner ligga med mig. Jag gjorde några närmanden men de misslyckades. Jag antar att han äcklades av min kropp. Han låg iaf med en annan tjej under tiden, så libidon hade inte gått ner... Det var även han som övertalade mig om att vi skulle skaffa barn, och sen när jag låg där med en mage så var jag inte intressant sexuellt för honom längre.
Vänta nu, var han otrogen när du var gravid eller var det någon överenskommelse?



Till ts så kan jag bara säga att jag har full förståelse...
Min sambo hade en ganska jobbig graviditet med foglossning osv, så det blev inte mycket ligga mot slutet för min del... Och inte heller när barnet fötts... Klart det är trist men så är det ju ibland...

Som flera sagt så tycker jag du ska prata med honom istället för att anta en massa saker...
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback