Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-02, 15:33
  #1
Medlem
Jag är gravid i vecka 23 och älskar (oftast) att vara gravid och känna vår lilla son växa i magen. Jag är dock väldigt kåt och har varit sugen nästan varje dag senaste veckorna. Nu börjar det bli jobbigt, känns som jag ska spricka. Jag tillfredställer naturligtvis mig själv när jag blir såhär sugen men det har börjat bli tråkigt nu. jag vill bara att min partner ska ta i mig och få mig att komma!! Jag har gjort närmanden ett antal gånger men han har alltid någon ursäkt. Jag börjar nu känna mig äcklig och inte tillräckligt fin för honom... jag hade just nu bara velat fråga honom om han vill att jag suger av honom tills han sprutar i min mun, då hade jag kunnat ta på mig själv samtidigt, det hade hjälpt jättemycket. Men jag är sååå himla rädd att bli avvisad för jag klarar inte det mer nu. Har dock aldrig testat att fråga, vad tror ni?

Hur är det för er killar? Slutade ni tända på er partner när hon var gravid?

Jag borde väl antagligen prata med honom om detta men jag tycker att om man diskuterar för mycket om ens sexliv tappar man det som är spännande med det?
Citera
2017-12-02, 15:36
  #2
Medlem
StigAllans avatar
För mig var det inga problem med potensen när kvinnan var gravid.
Tycker att det finns gravida kvinnor som ser väldigt fina ut!
Så det beror på mannen i ditt liv som inte pallar med att det kan bli lite besvärligare med sexet när magen är i vägen.
Citera
2017-12-02, 15:37
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Grattis, du har nog fått tag i det mest omanliga som finns. Du vet att han med all förmodan runkar till porr i stället för att knulla sin gravida kvinna? Ge honom ett helvete efter erat barn har kommit till världen igenom att avisa honom i månader.
Citera
2017-12-02, 15:40
  #4
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishteacher88
Jag är gravid i vecka 23 och älskar (oftast) att vara gravid och känna vår lilla son växa i magen. Jag är dock väldigt kåt och har varit sugen nästan varje dag senaste veckorna. Nu börjar det bli jobbigt, känns som jag ska spricka. Jag tillfredställer naturligtvis mig själv när jag blir såhär sugen men det har börjat bli tråkigt nu. jag vill bara att min partner ska ta i mig och få mig att komma!! Jag har gjort närmanden ett antal gånger men han har alltid någon ursäkt. Jag börjar nu känna mig äcklig och inte tillräckligt fin för honom... jag hade just nu bara velat fråga honom om han vill att jag suger av honom tills han sprutar i min mun, då hade jag kunnat ta på mig själv samtidigt, det hade hjälpt jättemycket. Men jag är sååå himla rädd att bli avvisad för jag klarar inte det mer nu. Har dock aldrig testat att fråga, vad tror ni?

Hur är det för er killar? Slutade ni tända på er partner när hon var gravid?

Jag borde väl antagligen prata med honom om detta men jag tycker att om man diskuterar för mycket om ens sexliv tappar man det som är spännande med det?

Vad är det för mes du är tillsammans med? Klart man ska sätta på frugan eller åtminstone slicka henne, och vise versa. Tycker absolut att du ska konfrontera din man angående detta.
Citera
2017-12-02, 15:41
  #5
Medlem
Kan ju tillägga att han är väldigt fysisk på andra sätt. Han pussar mig, kysser mig, masserar, ligger och myser med mig och allt sånt. Men ibland vill jag ha mer än så..
Citera
2017-12-02, 15:42
  #6
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Grattis, du har nog fått tag i det mest omanliga som finns. Du vet att han med all förmodan runkar till porr i stället för att knulla sin gravida kvinna? Ge honom ett helvete efter erat barn har kommit till världen igenom att avisa honom i månader.

Eller så tänder man inte på gravida tjejer jag skulle ha svårt att knulla en gravid tjej.
Citera
2017-12-02, 15:47
  #7
Medlem
Tala med honom... ovanligt att en kille inte vill.. . Är det erat första? Han kanske är rädd att göra barnet illa eller dig ? Han kanske är så obildad (inte illament)..

Som sagt säg att du vill ha sex. Vill han inte så fråga varför. Ska ni ha barn så MÅSTE ni vara ärliga med varandra ...

Om han bara inte vill och du vill mer .... ja lev med det eller gå vidare... enkelt och hårt men sanningen.
Citera
2017-12-02, 15:49
  #8
Medlem
WWHs avatar
Kan det vara så att han inte vågar just för att du är gravid. Tycker att du skall visa på. Be honom slicka dig, be honom sedan att ta dig bakifrån.
Citera
2017-12-02, 15:50
  #9
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Eller så tänder man inte på gravida tjejer jag skulle ha svårt att knulla en gravid tjej.


Bor man tillsammans med sin fru/kvinna knullar man henne även om hon är gravid och är sugen. Tror inte det är så många kvinnor som tänder på att ens man tjatar om analsex, eller kommer hem dyngrak från krogen halv 4 och vill spruta en i halsen med mera med mera..


TS man hittar på undanflykter i stället för att då säga ''njaa alltså det känns så svårt att göra det nu när du är gravid''


TS, sätt på honom en ögonbindel , säg åt honom att hålla tyst och ge honom en avsugning och se om han klagar efteråt.
Citera
2017-12-02, 15:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren79
Tala med honom... ovanligt att en kille inte vill.. . Är det erat första? Han kanske är rädd att göra barnet illa eller dig ? Han kanske är så obildad (inte illament)..

Som sagt säg att du vill ha sex. Vill han inte så fråga varför. Ska ni ha barn så MÅSTE ni vara ärliga med varandra ...

Om han bara inte vill och du vill mer .... ja lev med det eller gå vidare... enkelt och hårt men sanningen.


Jaa det är vårt första och vi är båda överlyckliga. Jag misstänker att han tycker det är konstigt att ha sex med våran son i magen. Vi pratar verkligen om ALLT annat, bara inte om sex av någon anledning utan vi brukar bara ha det och det har alltid varit underbart så vi har väl inte behövt.

Men ja, du har nog rätt, borde ta upp det och säga hur jag känner, är lite läskigt bara..
Citera
2017-12-02, 16:11
  #11
Medlem
DevilsDens avatar
Jag hade inte tänt på min partner om hon var gravid och tjock, ser ut som en slusk med ostbågar i håret och går med tofflor inomhus. Vet inte hur du ser ut, du kanske är en gym människa med endast en liten kula som mage och resten vältränat inklusive squat röv.

Mycke som spelar in, vikt, hemorojder, humör, sexighet osv.

Egentligen kan du gå vidare och skaffa en annan kille, kärlek är bara en kemisk obalans som dör ut efter ett tag. Det optimala är att byta partner vart 3e år eller så. Orka gå runt o va tighta polare endast efter 5 år haha.
Citera
2017-12-02, 16:12
  #12
Medlem
TS, strunta i SlayerSOG. Det är uppenbarligen att han har gått igenom "livets hårda skola" och är ett WT.

Åter till topic:

Inte för att vara okänslig, men ibland finns det inte så mycket man kan göra. Din kille är inte attraherad av gravida kvinnor precis som du säkert inte är attraherad av feta killar. Antingen accepterar du detta hos din kille eller så kan du gå vidare. Kom ihåg, bara för han inte är attraherad av dig för tillfället så betyder det inte att han inte älskar dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback