Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-12-08, 18:19
  #73
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWH
Problematiskt förhållningssätt till livet tycker jag, vad lider du av?

Realism.
Citera
2017-12-08, 18:36
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Platta till alla burkar och slit bort etiketterna med sträckkoder på innan ni gör er av med burkar och flaskor på offentliga platser. Varje krona en eu-imigrant inte får är en krona som räddar vårat land.

Tror ni det här ger effekt?

Tänker ni följa exemplet?

Har ni tips på andra åtgärder som kan försvåra för imigranterna?

Härligt att någon vill att skräpet skall ligga kvar för vem skall plocka upp det gratis menar du?

Så du tycker att pantsamlande är det värsta de kan sysselsätta sig med?

Råna och misshandla gamlingar är det som återstår. Eller inbrott. Bra lösning. Eller hur.
Citera
2017-12-08, 22:00
  #75
Medlem
Om du ser någon som är på väg till en papperskorg, lubba som tusan för att hinna före. Sedan om det ligger en burk i korgen, jubla som dåre och garva åt honom. Sedan iväg till nästa papperskorg och upprepa proceduren.
Citera
2017-12-16, 21:52
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
De får äta hemma. Det finns faktiskt ett socialsystem i Rumänien, Bulgarien m.fl.

Så allt snack om att Rumänien och Bulgarien struntar i dem är bara struntprat?
Citera
2017-12-16, 21:55
  #77
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microvogsugn
Så allt snack om att Rumänien och Bulgarien struntar i dem är bara struntprat?

Mycket är rent påhitt ja. Däremot finns där personer som t.ex. vägrar arbeta och därmed inte får socialhjälp.

Men den principen gäller Sverige med.
Citera
2017-12-16, 22:00
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Mycket är rent påhitt ja. Däremot finns där personer som t.ex. vägrar arbeta och därmed inte får socialhjälp.

Men den principen gäller Sverige med.

Ok, vad är din källa att de arbetsvägrar?
Citera
2017-12-16, 22:02
  #79
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microvogsugn
Ok, vad är din källa att de arbetsvägrar?

Vad är din källa på att du inte förstår vad förkortningen t.ex. betyder?
Citera
2017-12-16, 23:56
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Vad är din källa på att du inte förstår vad förkortningen t.ex. betyder?

Hoppsan, missade den..
Citera
2017-12-18, 02:28
  #81
Medlem
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
De allra flesta lär panta själva så vad är problemet? Dessutom ser man åtminstone i Sthlm mängder med pensionärer av nordisk börd letandes efter pantburkar, varför sabba för dom även om man som du är starkt emot eu-migranter?

Det är för socialborgarrådet i Stockholm vägra att hjälpa Svenskar som drabbas hemlösheten. Hon gett ordet om att man skall pirotetera kriminella element ifrån Bulgarien och Rumänien

"Vi Miljöpartister vill se ett Sverige som förfaller och där kriminella kan driva fritt på våra gator. Jag älskar Karl Marx och Kamrat Stalin, det är därför jag är miljöpartist, jag vill sprida marxistiska ondska över Sverige" Stockholms Socialborgarråd.
Citera
2017-12-18, 07:26
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
I ärlighetens namn tror jag inte det är så många fattig-pensionärer som måste plocka pant, defenitivt inte nu när sossarna stärker upp deras ekonomi förhållandevis mycket..
Sossedjävlarna har bara gett fattigpensionärerna ökning med futtiga 75kr i månaden. Så det blir jakt på pantburkar i fortsättningen för fattigpensionärerna som då möts av zigenare.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback