Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-02, 09:37
  #1
Medlem
Tjena , jag är 22 år gammal och påbörjade min första kur i mitten av februari i år. Jag bestämde mig för att köra testo enanthate 250, så jag köpte steroiderna och körde ett stick var fjärde dag i 5 vecor, sedan ett stick var tredje dag i 5 vecor och tillsist ett stick varannan dag i 5 vecor.
Och nu till grejen, i mitten av kuren så tog polisen mina steroider var på jag gick och köpte nytt (exakt samma). Nu har jag fått papper från polisen och det visade sig att det inte var testo e 250.
Det var testo propionate 100, 3 vecor efter kuren körde jag tamoxifen i 25 dagar (dessa var äkta).
jag hade acne i ansiktet i yngre tonåren men aldrig på kroppen. Ett tag efter avslutad kur fick jag väldigt mycket på halsen och lite i ansiktet, det försvan ganska snabbt men fick isstälet ganska mycket på bakre axlarna och lite på bröstet. I augusti blev det bättre på bakre axlarna men isstället katastrof på bröstet ( mitten av bröset hårda ben delen främst) och så är det forfarande en jävla massa finnar som går att klämma och som börjar blöda då och då och gör ont som fan ibland vid beröring.

Så min fråga är vad ska jag göra?, testo p ska man vad jag har förstått ta varje dag jag måste ju fått väldigt ojämna nivåer så hur illa va detta igentligen?. har gått till läkaren för acnen fick tableter (ganska starka) och en salva men det har inte hjälpt. Bör jag gå dit och säga som det är eller vad tycker ni?.
Extremt tacksam för svar detta är jätte jobbigt.
MVH Kinesen
Citera
2017-12-03, 00:36
  #2
Medlem
MrBulldoggs avatar
Vad är din fråga egentligen? Hur behandla din acne, eller hur rodda upp din uppenbart störda hormonbalans?
Citera
2017-12-04, 21:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Vad är din fråga egentligen? Hur behandla din acne, eller hur rodda upp din uppenbart störda hormonbalans?
Frågan är hur rubbad hormonbalansen kan tänkas vara, och hur fixa det. förutom acnen har jag inte märkt något annat, sömn sex etc är det inga problem med.
Citera
2017-12-04, 23:35
  #4
Medlem
Duano84s avatar
Ja utan en pct kommer den vara rubbad o förmodligen inte gå tillbaks till den du hade innan.
men kroppen återställer av sig själv tillslut! Tar bara längre tid och du får inte behålla lika mycket.
men det lilla jag vet och tror så har du nog lite lägre egenproduktion nu än du hade innan du klev på.


Får se om gammelgubbarna här på f12 drar igång motorsågen o kapar mig vid fotknölarna
Haha.

Mvh D
Citera
2017-12-04, 23:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen555
Tjena , jag är 22 år gammal och påbörjade min första kur i mitten av februari i år. Jag bestämde mig för att köra testo enanthate 250, så jag köpte steroiderna och körde ett stick var fjärde dag i 5 vecor, sedan ett stick var tredje dag i 5 vecor och tillsist ett stick varannan dag i 5 vecor.
Och nu till grejen, i mitten av kuren så tog polisen mina steroider var på jag gick och köpte nytt (exakt samma). Nu har jag fått papper från polisen och det visade sig att det inte var testo e 250.
Det var testo propionate 100, 3 vecor efter kuren körde jag tamoxifen i 25 dagar (dessa var äkta).
jag hade acne i ansiktet i yngre tonåren men aldrig på kroppen. Ett tag efter avslutad kur fick jag väldigt mycket på halsen och lite i ansiktet, det försvan ganska snabbt men fick isstälet ganska mycket på bakre axlarna och lite på bröstet. I augusti blev det bättre på bakre axlarna men isstället katastrof på bröstet ( mitten av bröset hårda ben delen främst) och så är det forfarande en jävla massa finnar som går att klämma och som börjar blöda då och då och gör ont som fan ibland vid beröring.

Så min fråga är vad ska jag göra?, testo p ska man vad jag har förstått ta varje dag jag måste ju fått väldigt ojämna nivåer så hur illa va detta igentligen?. har gått till läkaren för acnen fick tableter (ganska starka) och en salva men det har inte hjälpt. Bör jag gå dit och säga som det är eller vad tycker ni?.
Extremt tacksam för svar detta är jätte jobbigt.
MVH Kinesen
. Du måste prova Tea tree olja mot finnar
Citera
2017-12-06, 00:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duano84
Ja utan en pct kommer den vara rubbad o förmodligen inte gå tillbaks till den du hade innan.
men kroppen återställer av sig själv tillslut! Tar bara längre tid och du får inte behålla lika mycket.
men det lilla jag vet och tror så har du nog lite lägre egenproduktion nu än du hade innan du klev på.


Får se om gammelgubbarna här på f12 drar igång motorsågen o kapar mig vid fotknölarna
Haha.

Mvh D
Jag hade ju 25 dagar pct tamoixfen 10
Citera
2017-12-06, 13:55
  #7
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Ingen av oss här kan svara på hur pass gravt du ställt till det för dig nu tyvärr.
Det är bara att mäta dina hormoner och handla därefter.

Bästa är ju givetvis om din kropp lyckas återhämta sig för egen maskin annars får du väl investera i lite hCG och möjligtvis clomid om inte nolva hjälper.
Triptorelin ska du hålla dig borta från iaf.

Som sagt följ upp med provtagningar, det är det enda sättet för dig att säkerställa återhämtning.



Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-06, 19:00
  #8
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen555
Tjena , jag är 22 år gammal och påbörjade min första kur i mitten av februari i år. Jag bestämde mig för att köra testo enanthate 250, så jag köpte steroiderna och körde ett stick var fjärde dag i 5 vecor, sedan ett stick var tredje dag i 5 vecor och tillsist ett stick varannan dag i 5 vecor.
Och nu till grejen, i mitten av kuren så tog polisen mina steroider var på jag gick och köpte nytt (exakt samma). Nu har jag fått papper från polisen och det visade sig att det inte var testo e 250.
Det var testo propionate 100, 3 vecor efter kuren körde jag tamoxifen i 25 dagar (dessa var äkta).
jag hade acne i ansiktet i yngre tonåren men aldrig på kroppen. Ett tag efter avslutad kur fick jag väldigt mycket på halsen och lite i ansiktet, det försvan ganska snabbt men fick isstälet ganska mycket på bakre axlarna och lite på bröstet. I augusti blev det bättre på bakre axlarna men isstället katastrof på bröstet ( mitten av bröset hårda ben delen främst) och så är det forfarande en jävla massa finnar som går att klämma och som börjar blöda då och då och gör ont som fan ibland vid beröring.

Så min fråga är vad ska jag göra?, testo p ska man vad jag har förstått ta varje dag jag måste ju fått väldigt ojämna nivåer så hur illa va detta igentligen?. har gått till läkaren för acnen fick tableter (ganska starka) och en salva men det har inte hjälpt. Bör jag gå dit och säga som det är eller vad tycker ni?.
Extremt tacksam för svar detta är jätte jobbigt.
MVH Kinesen

Trams. Testo p har en halveringstid på 3,5 dagar, så 4-5 dagar emellan ger lite svajiga nivåer, inget annat eller konstigt. Dock bör man mist köra e3d för att få bra resultat, men det är något helt annat. Svajiga nivåer efteråt, tja, du får väl vänta och ha lite tålamod, för det brukar lösa sig, eller köra lite mer pct som Karl-Alfred sa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback