Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-12, 08:04
  #37
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Köpte en ganska dyr dator på avbetalning igår på Elgiganten. Ja, jag vet att det är fel att ta saker på avbetalning och att man är WT om man gör det etc etc...
Men i alla fall, en ung tjej (kanske bara runt 20-25) hjälpte mig att genomföra köpet. Hon var supersnygg, nån form av utländsk bakgrund hade hon, inte Mellanöstern som är så vanligt, utan mer åt det latinamerikanska hållet. Hon tog mitt körkort (jag är 45+) och när hon skulle knappa in mitt personnummer utbrast hon : "men wow!!"
varpå hon synar mig från topp till tå och fortsätter : "jävlar, vad välbehållen du var då"
Jag blir lite generad och stammar fram ett tack.
Unga tjejer brukar aldrig tilltala mig i onödan. Oftast tittar dom skrämt på mig, t ex i joggingspåret, som att jag ser otäck ut. Eller annars tittar dom på mig med avsmak, som t ex ekonomitjejerna på jobbet.

Jag gick ut, satte mig i bilen med min nya Macbook bredvid mig i sätet, tittade på mig själv i backspegeln och tänkte "vad hände därinne egentligen".

Nu undrar jag : Var detta en invit, flörtade hon med mig? Ska jag åka dit igen? Jag behöver en stektermometer. Såna finns på Elgiganten. Bör jag åka dit igen? Hur ska jag börja prata med henne?

Du fick nog på sin höjd en komplimang, inget mer. Men alla män värda sitt salt behöver en stektermometer.
Citera
2018-02-12, 09:03
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philleeeee
Ja..för när någon säger " du är välbehållen " ....så betyder det att de vill flyga på och knulla skiten ur personen. Haha

Hade en man sagt de till en kvinna så hade kvinnan trott de.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback