Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-01, 10:45
  #25
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essji
Ska jag prioritera bort barnen då menar du?... Gym är inget alternativ just nu så är de bara. Räcker de med promenad så funkar de bra mycket bättre för mig.

Min bror: läkarstuderande. 4 barn. Plus man. Plus extrajobb. Plus stort hus. Han gymmar 4 ggr i veckan.

Allt handlar om hur man prioriterar.

Du menar på fullt allvar att bara för att man har två barn och jobb så hinner man inte gymma, utan måste isåfall prioritera bort barnen? Skärp dig!

Däremot; GYM är inte för alla. Det gäller att hitta en träningsform som passar en själv. Promenad och power walks är utmärkt det med! Perfekt att ta sig en runda när man lagt barnen.
Citera
2017-12-01, 10:55
  #26
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essji
De skulle funka ibland, men kan också ha ont om tid innan jobbet då barnen ska tas hand om också. Men alla tips är bra! Tack

Beroende på hur stora eller små dina barn är så får du göra maten när dom sover, en sallad med Kassler tar ca 10 min att göra i ordning om man skyndar på lite.
Citera
2017-12-01, 10:58
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Min bror: läkarstuderande. 4 barn. Plus man. Plus extrajobb. Plus stort hus. Han gymmar 4 ggr i veckan.

Allt handlar om hur man prioriterar.

Du menar på fullt allvar att bara för att man har två barn och jobb så hinner man inte gymma, utan måste isåfall prioritera bort barnen? Skärp dig!

Däremot; GYM är inte för alla. Det gäller att hitta en träningsform som passar en själv. Promenad och power walks är utmärkt det med! Perfekt att ta sig en runda när man lagt barnen.

Din bror är en vuxen man helt klart. Tummen upp.
Jag själv har också villa och mängder med saker som tar tid. Hinner ändå gymma 4 ggr vecka.
Men ser man saker something problem så gör man. Alltid knepigt att sådana här negativa människor tex har så många spenderade timmar framför tex Tvn... Sen vill de ha ryggdunk från andra när de påstår att livet känns piss...
Citera
2017-12-01, 12:08
  #28
Medlem
tongzhis avatar
Haha, vilken trolltråd! "Jag är en fet lastbilschaffis a la Anders Ekl*nd och vill bli snygg, men jag vill inte träna eller äta nyttig mat".
Citera
2017-12-03, 23:50
  #29
Medlem
weiskorvs avatar
Köp en matlådevärmare på swedol. Koppla in i cigguttaget 30-45 min o ät varm mat.
http://www.swedol.se/matladevarmare-autobar-50w.html#

Har en själv i lastbilen, funkar utmärkt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback