Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-30, 20:41
  #1
Medlem
haslunkens avatar
Handlade i en affär och behövde fråga lite grejer. En tjej höll på att packa upp varor och böjde sig ner just när jag kom så jag såg rätt ner i urringningen. Tjejer märker sånt men det var helt oavsiktligt. Hon såg knappast att jag tittade men däremot tror jag säkert alla tjejer i allmänhet är medvetna om vinklar, speciellt i närheten av killar, och jag tror säkert det kan ha väckt en och annan undermedveten tanke hos henne. Och vilken syn! Sen reste hon sig upp och jag möttes av det mest underbara ansikte jag skådat. Så söööööt. Halledudanemej vilken ängel. Hon såg otroligt ung ut, hade nästan trott det var prao. Vi snackade lite innan hennes chef dök upp. Nu till saken: Jag behöver ju handla fler gånger... Hon kan knappast vara en dag över 18. Jag är närmare 40 men ser bra ut, har ett ungdomligt utseende, absolut ingen "familjefar" utan snarare lite omogen. (Filip & Fredik är över 40 förresten). Borde jag ragga?
__________________
Senast redigerad av haslunken 2017-11-30 kl. 20:44.
Citera
2017-11-30, 20:46
  #2
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haslunken
Handlade i en affär och behövde fråga lite grejer. En tjej höll på att packa upp varor och böjde sig ner just när jag kom så jag såg rätt ner i urringningen. Tjejer märker sånt men det var helt oavsiktligt. Hon såg knappast att jag tittade men däremot tror jag säkert alla tjejer i allmänhet är medvetna om vinklar, speciellt i närheten av killar, och jag tror säkert det kan ha väckt en och annan undermedveten tanke hos henne. Och vilken syn! Sen reste hon sig upp och jag möttes av det mest underbara ansikte jag skådat. Så söööööt. Halledudanemej vilken ängel. Hon såg otroligt ung ut, hade nästan trott det var prao. Vi snackade lite innan hennes chef dök upp. Nu till saken: Jag behöver ju handla fler gånger... Hon kan knappast vara en dag över 18. Jag är närmare 40 men ser bra ut, har ett ungdomligt utseende, absolut ingen "familjefar" utan snarare lite omogen. (Filip & Fredik är över 40 förresten). Borde jag ragga?

Yolo kör på. Men bli inte ledsen om #Metoo kommer efter dig.
Citera
2017-11-30, 20:46
  #3
Avstängd
ilpobres avatar
Haha, du rättfärdigar alltså din raggning med Filip och Fredriks åldrar? Hur är det relevant? Har de unga partners?
Citera
2017-11-30, 20:46
  #4
Medlem
Kör. Hoppas också på lite daddy issues då är hon din.
Citera
2017-11-30, 20:48
  #5
Medlem
haslunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Haha, du rättfärdigar alltså din raggning med Filip och Fredriks åldrar? Hur är det relevant? Har de unga partners?

Bara ett exempel. De har ju rätt ungdomlig / omogen stil.
Citera
2017-11-30, 20:50
  #6
Medlem
Adelaides avatar
Vad exakt vill du med henne? Att inleda ett förhållande med en 18 åring om du själv är 40 kommer ju verkligen se skumt ut. Alla blickar ni kommer få när ni går hand i hand på stan t.ex.
Citera
2017-11-30, 20:50
  #7
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haslunken
Bara ett exempel. De har ju rätt ungdomlig / omogen stil.
I tv ja. Du vet dock inte hur de är privat, de kan säkert vara väldigt mogna i andra sammanhang. Dessutom är de journalister i grunden.
Citera
2017-11-30, 20:52
  #8
Medlem
asså....nä, alla är ju olika men tror inte hon gjorde det avsiktligt. kanske för att jävlas med dig...visa något du aldrig kan få. det hade jag gjort.

men pröva du. men säger hon nej, så är det ett nej.
Citera
2017-11-30, 20:53
  #9
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haslunken
Handlade i en affär och behövde fråga lite grejer. En tjej höll på att packa upp varor och böjde sig ner just när jag kom så jag såg rätt ner i urringningen. Tjejer märker sånt men det var helt oavsiktligt. Hon såg knappast att jag tittade men däremot tror jag säkert alla tjejer i allmänhet är medvetna om vinklar, speciellt i närheten av killar, och jag tror säkert det kan ha väckt en och annan undermedveten tanke hos henne. Och vilken syn! Sen reste hon sig upp och jag möttes av det mest underbara ansikte jag skådat. Så söööööt. Halledudanemej vilken ängel. Hon såg otroligt ung ut, hade nästan trott det var prao. Vi snackade lite innan hennes chef dök upp. Nu till saken: Jag behöver ju handla fler gånger... Hon kan knappast vara en dag över 18. Jag är närmare 40 men ser bra ut, har ett ungdomligt utseende, absolut ingen "familjefar" utan snarare lite omogen. (Filip & Fredik är över 40 förresten). Borde jag ragga?

Klartsomfan farfar ska ragga, frågan är om hon nappar..
Citera
2017-11-30, 20:53
  #10
Medlem
haslunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
I tv ja. Du vet dock inte hur de är privat, de kan säkert vara väldigt mogna i andra sammanhang. Dessutom är de journalister i grunden.

Menar bara att man kan ha olika framtoning som 40. Det finns de som blir gubbe vid 20 och de som är "ungdomar" vid 50.
Citera
2017-11-30, 20:54
  #11
Medlem
skalman1973s avatar
Äh tjejer/kvinnor under 35 är i princip oanvändbara . ( grovt generaliserat ) Dock finns det sådana som är vackra och se på men de har i regel inte tvingats utveckla några andra färdigheter
Citera
2017-11-30, 20:56
  #12
Medlem
haslunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erica1988
asså....nä, alla är ju olika men tror inte hon gjorde det avsiktligt. kanske för att jävlas med dig...visa något du aldrig kan få. det hade jag gjort.

men pröva du. men säger hon nej, så är det ett nej.

Nej det var bara slump. Men gav en piffig start på mötet (helt outtalad förstås). Det är inte så att det var det som definierade situationen, det viktiga var att hon var så trevlig och fin sen när vi pratade. Inledningen blev bara lite extra krydda som grädde på moset.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback