Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-30, 15:13
  #1
Avstängd
MagnusUgglasbajss avatar
Har på sistone börjat köpa sex av eskorter, jag gillar lite äldre män som är bears och nu ska jag recensera mitt möte med en rätt känd i gaykretsar i Göteborg en tunisisk man i 60-årsåldern som jobbar som eskort. Han bor i Angered och är rätt tjock, han är väldigt hårig och har mycket hår över hela kroppen men extremt stor kuk som är omskuren. Eftersom att han är rätt lik Cheb Mami i ansiktet så kallas han för Cheb och ni som vet vem det är behöver inte outa honom.

Vi träffas i hans lägenhet och jag har köpt med mig fint te eftersom att tunisier gillar te och jag brukar annars alltid köpa lite champagne och dyr choklad till eskorterna. Han ler och vi kramas och jag kysser honom på kinden och säger att han är riktigt sexig. När jag känner hans mysiga varma korta skägg så känner jag hur kuken står men jag måste ta det lugnt och börja försiktigt. Han har förberett kvällen och tagit på sig ett par sexiga badbyxor. Vi sitter i hans soffa och dricker te och vi pratar om lite allt möjligt och han verkligen frestar mig genom att slänga armarna bakom sig och visa mig sina håriga armhålor, han lägger upp benen på varandra så att jag verkligen ska se hans sexiga håriga ben och jag känner lukten och jag böjer mig fram för att kyssa honom och vi grovhånglar i några minuter tills han säger att han måste pissa och jag frågar om han kan pissa på mig så vi går in i hans badrum och han ger mig en gyllene dusch och jag smetar in det som hudkräm över hela mig när den gyllene mörkgula varma strålen med en stark doft slår mot mitt ansikte och min kropp. Jag öppnar även munnen och smakar på nektarn.