Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-30, 15:13
  #1
Avstängd
MagnusUgglasbajss avatar
Har på sistone börjat köpa sex av eskorter, jag gillar lite äldre män som är bears och nu ska jag recensera mitt möte med en rätt känd i gaykretsar i Göteborg en tunisisk man i 60-årsåldern som jobbar som eskort. Han bor i Angered och är rätt tjock, han är väldigt hårig och har mycket hår över hela kroppen men extremt stor kuk som är omskuren. Eftersom att han är rätt lik Cheb Mami i ansiktet så kallas han för Cheb och ni som vet vem det är behöver inte outa honom.

Vi träffas i hans lägenhet och jag har köpt med mig fint te eftersom att tunisier gillar te och jag brukar annars alltid köpa lite champagne och dyr choklad till eskorterna. Han ler och vi kramas och jag kysser honom på kinden och säger att han är riktigt sexig. När jag känner hans mysiga varma korta skägg så känner jag hur kuken står men jag måste ta det lugnt och börja försiktigt. Han har förberett kvällen och tagit på sig ett par sexiga badbyxor. Vi sitter i hans soffa och dricker te och vi pratar om lite allt möjligt och han verkligen frestar mig genom att slänga armarna bakom sig och visa mig sina håriga armhålor, han lägger upp benen på varandra så att jag verkligen ska se hans sexiga håriga ben och jag känner lukten och jag böjer mig fram för att kyssa honom och vi grovhånglar i några minuter tills han säger att han måste pissa och jag frågar om han kan pissa på mig så vi går in i hans badrum och han ger mig en gyllene dusch och jag smetar in det som hudkräm över hela mig när den gyllene mörkgula varma strålen med en stark doft slår mot mitt ansikte och min kropp. Jag öppnar även munnen och smakar på nektarn.

Jag spolar av mig lite och sedan går jag tillbaka till soffan där jag sätter mig ner bredvid Cheb som runkar sin håriga arabiska omskurna megabautastora bearkuk och jag sätter min hand mot den och runkar av den. Jag känner det omskurna sammetslena ollonet mot min handflata och jag kan nu inte hålla mig längre utan säger till Cheb att han ska suga av mig och han sliter av mig mina brallor och jag trycker hans huvud mot min kuk och han suger, åh så bra han suger. Hans mun är som en levande dammsugare och jag säger att han ska lägga sig i soffan och ta av sig badbrallorna så han lägger sig ner på mage och hans håriga fläsk verkligen dallrar och jag ser hans sexiga röv och tar händerna och smiskar skinkorna lite samt skakar dem så att de dallrar. Jag sätter på en kondom och kör in den i hans trånga varma anal och jag knullar riktigt hårt och han stönar sådär sexigt som äldre män gör och dem i från arabvärlden. Jag knullar honom i några minuter och jag känner hur det är något varmt och kletigt där inne och det gör mig kåtare så jag knullar mer och mer. Till slut säger jag till honom att jag vill bli knullad själv där bak och han tar mig utan kondom och jag kämner hur hans stora kuk verkligen spräcker mig, som det känns iaf.

Hans pubishår kittlar huden runt min anal och när han stimulerar g-punkten känner jag hur han kommer i min anal. Jag runkar min kuk och kommer samtidigt och jag sparar det på mina händer och ber honom slicka av det. Själv får jag slicka ren hans kuk efter att han har kommit i mig. Hur mycket kostade det? 500 för avsugning, 1000 för att bli knullad/knulla och 100 kronor extra för utan kondom. Likaså tar han 700 för wet vilket jag gillar. Jag rekommenderar verkligen Cheb i Angered om ni gillar bears som är äldre och är intresserade av lite orientaliska grejer
Citera
2017-11-30, 19:16
  #2
Medlem
sjukt bra recension. nu kanske fler kommer ut till förorten och vågar ta det extra klyvet. det finns en del juveler att upptäcka där man minst tänker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback