Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-30, 08:25
  #1
Moderator
Siegfrids avatar
Karl XII dödsdag för 299 är sedan, någon som tänker uppmärksamma detta offentligt ur nationalistiskt perspektiv?
Kransnedläggningar, minnesstund, sorgetåg eller en liten kravall kanske?
Citera
2017-11-30, 11:49
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Karl XII dödsdag för 299 är sedan, någon som tänker uppmärksamma detta offentligt ur nationalistiskt perspektiv?
Kransnedläggningar, minnesstund, sorgetåg eller en liten kravall kanske?

Tänkte terra en ryss jag känner bara för att

Det är min tradition. Sen vet jag inte vad andra gör, det är för kyligt för att puckla på vänstertroll och brottas med snuten.
Citera
2017-11-30, 21:18
  #3
Medlem
- Nordiska motståndsrörelsens Näste 1 var ute ikväll. Med anledning av beslutet i Finland åkte de till den finska ambassaden vid Karlaplan, där de stod i tyst protest tills polisen bad de ge sig iväg.

- Nordisk ungdom höll just ett fackeltåg om ca 20-30 man på Östermalm till minne av Kalle dussin.
Citera
2017-11-30, 21:43
  #4
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
- Nordiska motståndsrörelsens Näste 1 var ute ikväll. Med anledning av beslutet i Finland åkte de till den finska ambassaden vid Karlaplan, där de stod i tyst protest tills polisen bad de ge sig iväg.

- Nordisk ungdom höll just ett fackeltåg om ca 20-30 man på Östermalm till minne av Kalle dussin.
Vart är AFA då?
Citera
2017-11-30, 22:00
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Vart är AFA då?

Vi tar det lugnt ikväll, vilar på hanen.
Citera
2017-12-01, 17:30
  #6
Medlem
Glajjans avatar
Hedrandet av Karl XII – en stor framgång!

Nordisk Ungdom kör!

Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
- Nordisk ungdom höll just ett fackeltåg om ca 20-30 man på Östermalm till minne av Kalle dussin.
Du känner dig nödgad att ljuga? Ligger det i din natur eller tror du att spridning av desinformation gynnar kommunismen? Patetiskt. Inte en tråd av heder i hela dig.
__________________
Senast redigerad av Glajjan 2017-12-01 kl. 17:33.
Citera
2017-12-02, 14:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Hedrandet av Karl XII – en stor framgång!

Nordisk Ungdom kör!


Du känner dig nödgad att ljuga? Ligger det i din natur eller tror du att spridning av desinformation gynnar kommunismen? Patetiskt. Inte en tråd av heder i hela dig.

Haha, här har vi minsann någon som var lättriggad.
Jag räknade nu utifrån bilderna och fick det båda gångerna till 40 personer. Starkt jobbat. I den här takten tar ni snart över landet!

Bilderna med beräkning återfinns nedan.
https://imgur.com/a/S4dVA
Citera
2017-12-02, 16:23
  #8
Medlem
PolitisktProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
Haha, här har vi minsann någon som var lättriggad.
Jag räknade nu utifrån bilderna och fick det båda gångerna till 40 personer. Starkt jobbat. I den här takten tar ni snart över landet!

Bilderna med beräkning återfinns nedan.
https://imgur.com/a/S4dVA

Jag räknade själv till över 50 i själva tåget och tillsammans med vakter och funktionärer var vi några över 60.
Citera
2017-12-02, 20:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktProblem
Jag räknade själv till över 50 i själva tåget och tillsammans med vakter och funktionärer var vi några över 60.

Som vi kan se på bilderna bestod tåget av 40 personer.
Citera
2017-12-02, 21:06
  #10
Medlem
PolitisktProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
Som vi kan se på bilderna bestod tåget av 40 personer.

Nu vet jag att du bara trollar, men i själva tåget gick det exakt 50 personer. Med extra säkerhetspersonal framför och bakom tåget plus mediapersonal var vi en bit över 60. Bild:

https://i.imgur.com/2MXTRx7.jpg
Citera
2017-12-02, 21:15
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktProblem
Nu vet jag att du bara trollar, men i själva tåget gick det exakt 50 personer. Med extra säkerhetspersonal framför och bakom tåget plus mediapersonal var vi en bit över 60. Bild:

https://i.imgur.com/2MXTRx7.jpg

Snyggt!
Citera
2018-07-19, 19:04
  #12
Medlem
Det finns i alla fall en sak som är värre och mer WT än att gilla Pride och (MP).
Jag åsyftar givetvis uttrycket "Kalle Dussin". Gud i helvete vad jag bara vill kräkas på dem som nyttjar detta.

Inte för att jag på något sätt hyser beundran för XII, men alltså. Är precis samma folk (fä) som kör med annan WT-slang:

Käftis
Loffare
RörkröKan
Degos
Främlinsförgentlig
..osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback