Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 21:05
  #73
Medlem
orrecrists avatar
Ser man fram emot det här eller, ojoj.
Vet någon på ett ungefär när LHW matchen börjar på viaplay? Lätt att man går upp & ser dom två sista matcher.
Citera
2018-01-20, 21:09
  #74
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ser man fram emot det här eller, ojoj.
Vet någon på ett ungefär när LHW matchen börjar på viaplay? Lätt att man går upp & ser dom två sista matcher.

Skulle gissa på 05:20-05:30
Citera
2018-01-20, 21:23
  #75
Avstängd
Vitingens avatar
Om turken lyckas besegra tar han bältet ifrån DC?
Citera
2018-01-20, 21:29
  #76
Avstängd
creepingdeaths avatar
finns en fight som garanterat inte går tiden ut, rematchen mellan alhassan och homasi
Citera
2018-01-20, 21:35
  #77
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Om turken lyckas besegra tar han bältet ifrån DC?

Han representerar Schweiz? Men ja, vinner Volkan så tar han bältet med sig hem.
Citera
2018-01-20, 21:51
  #78
Avstängd
Vitingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Han representerar Schweiz? Men ja, vinner Volkan så tar han bältet med sig hem.

Ja men har är fortfarande en turk. Dess värre gillar jag Volkan för han är inte som alla andra blattar som bor i ett annat land men representerar sitt lands flagga som kurden från Finland. Mr Finland kallas han för? Kom in alltid med kurdiska flaggan. Me Volkan kommer alltid in med Schweiziska flaggan vilket jag gillar det med honom. Bor du i ett annat land så ska du representera det landets flagga och inte Iran, Kurdistan eller ett annat land.

Blir en tuff match mellan Volkan och DC men tror DC tar hem det här.
Citera
2018-01-20, 22:09
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
finns en fight som garanterat inte går tiden ut, rematchen mellan alhassan och homasi

Ja det hållet hag med om,live spelade den matchen sist o vann på avslut o va göad men felaktigt dombeslut så in åt helvete. Båda langade ju bomber och jag tror att de kommer vilja bjuda på sig själva öven inatt.
Citera
2018-01-20, 22:22
  #80
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Ja det hållet hag med om,live spelade den matchen sist o vann på avslut o va göad men felaktigt dombeslut så in åt helvete. Båda langade ju bomber och jag tror att de kommer vilja bjuda på sig själva öven inatt.

Your Bets
Win
Single: Sabah Homasi by KO @ 9/2
1 line at €29.00 per line
Total stake for this bet: €29.00
Potential returns: €159.50

Citera
2018-01-20, 23:06
  #81
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Skulle gissa på 05:20-05:30

Okej då blir det att bänka sig 05 för att vara på den säkra sidan. Tackar.
Citera
2018-01-20, 23:09
  #82
Medlem
orrecrists avatar
Ngannou på nockout.
Citera
2018-01-20, 23:47
  #83
Medlem
Matsu-sans avatar
Kommer bli spännande detta. Har alltid lite puls när det är bältesmatcher i de tyngre viktklasserna.
Citera
2018-01-20, 23:55
  #84
Medlem
code19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Ja men har är fortfarande en turk. Dess värre gillar jag Volkan för han är inte som alla andra blattar som bor i ett annat land men representerar sitt lands flagga som kurden från Finland. Mr Finland kallas han för? Kom in alltid med kurdiska flaggan. Me Volkan kommer alltid in med Schweiziska flaggan vilket jag gillar det med honom. Bor du i ett annat land så ska du representera det landets flagga och inte Iran, Kurdistan eller ett annat land.

Blir en tuff match mellan Volkan och DC men tror DC tar hem det här.

Volkans far är kurd från Turkiet. Finns klipp på det ' UFC 220 embedded'. Håller med dig att man ska representera det landets flagga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback