Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-04, 06:42
  #13
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
. Om du skulle försöka skaffa en bättre självmedkänsla och självdistans tror du det går att komma bort från denna bitterhet som du känner? Om att världen är skyldig dig.

Skulle inte skriva under på att världen är skyldig mig någonting, däremot är livet i mångt och mycket ett lotteri.

Väntar på att jag nån gång skall få en chans till att göra mer än att bara vänta på bättre tider. Bara jag hade ett bättre jobb där man fick stanna i flera år skulle man kunna göra mer av sitt liv än att bygga ett livspussel kring pendling och timmar.

Utbildningar och cv poster har jag så det räcker och blir över, det jag har talang för efterfrågas tydligen bara under kortare perioder...
Citera
2017-12-04, 06:56
  #14
Medlem
Gamefitnesss avatar
Jag har inga problem med dom tre alternativet, jo förutom att jag försöker fortfarande hitta min svaga punkt xD haha

Men att få tjejer är inte så speciellt svårt, det handlar mest om vad säger till dom och hur man ska få dom att bli lite intresserad av en. När jag har varit på krogen eller ute så får jag många blickar från tjejer men jag är lite självupptagen eftersom jag just nu håller på att jobba mycket om dagarna och tänker snart flytta och sen är jag väldigt mycket med vänner.
Citera
2017-12-10, 03:33
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Skulle inte skriva under på att världen är skyldig mig någonting, däremot är livet i mångt och mycket ett lotteri.

Väntar på att jag nån gång skall få en chans till att göra mer än att bara vänta på bättre tider. Bara jag hade ett bättre jobb där man fick stanna i flera år skulle man kunna göra mer av sitt liv än att bygga ett livspussel kring pendling och timmar.

Utbildningar och cv poster har jag så det räcker och blir över, det jag har talang för efterfrågas tydligen bara under kortare perioder...

Lite OT?

Känner du verkligen att det finns inget du kan göra för att ändra ditt livssituation? Utbilda dig till något som eftersträvas? Det är ett sätt att ta chansen istället att vänta på den. Det kan falla in att ha en bra självkänsla och vilja förbättra sina livssituationer.

Citat:
Ursprungligen postat av Gamefitness
Jag har inga problem med dom tre alternativet, jo förutom att jag försöker fortfarande hitta min svaga punkt xD haha

Men att få tjejer är inte så speciellt svårt, det handlar mest om vad säger till dom och hur man ska få dom att bli lite intresserad av en. När jag har varit på krogen eller ute så får jag många blickar från tjejer men jag är lite självupptagen eftersom jag just nu håller på att jobba mycket om dagarna och tänker snart flytta och sen är jag väldigt mycket med vänner.

Killar har alltid tid för tjejer 😙
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback