Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-12-13, 11:33
  #37
Medlem
Mina dagar består utav arbetssökande, jag går till gymmet, städar här hemma, lägger mig i tid, stör aldrig henne eller är ute sent. Är ingen busunge, jag är skärpt utav mig och jag vill studera till pilot men behöver läsa ett par ämnen på komvux. Men behöver boende tills dess. Jag sköter mig här hemma, vi bråkar ofta det är förmodligen därför hon inte pallar mer.
Min mor är singel morsa ja och åker ofta iväg för att sova borta hos andra..
Citera
2017-12-14, 09:31
  #38
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartic
Jag sköter mig här hemma, vi bråkar ofta det är förmodligen därför hon inte pallar mer.
Vad är det för saker ni bråkar om när du påstår att du sköter dig hemma och hjälper till?
Du svarade inte på om du har några sparpengar och hur situationen ser ut i din stad med bostadsbrist? Är du uppsatt i någon lägenhetskö?

Börjar du på komvux så kanske du kan få studiestöd beroende på hur många % du studerar eller så kan du också söka dig till internat där du läser in dina ämnen och bor på skolområdet.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback