Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 19:10
  #1
Medlem
Sökt men bara hittat specifika problem så kan väl hålla oss mer generellt här.

Jag beställde lite saker. stod att dom skulle komma fram i slutet av januari och varit utomlands tills igår. hade fått avi men paketet hade varit för länge på ica och skickats tillbaka. har redan betalat för allt men hittar ingen info vad ja ska göra nu på deras hemsida och kundsupportnummret går inte ringa.

Vad ska ja göra?
Citera
2017-11-29, 19:49
  #2
Medlem
Wachtmans avatar
Då jag fick vänta för länge på ett paket som jag hade skickat efter mailade jag till dem att paketet inte hade kommit. De skickade ut ett nytt, men plötsligt dök det första upp i brevlådan. Kort därefter kom det andra, så jag fick två produkter för priset av en. Jag övervägde att skicka tillbaka det andra men det skulle bli för struligt, avgjorde jag. Plus att det var en billig skitgrej som jag hade beställt.

Maila dem och skriv att du inte har fått ditt paket och önska få en förklaring. Om du har tur är det mycket som händer nu runt julhandel och Black Friday som har varit så att de väljer att skicka ut en ny utan att ställa motfrågor.
Citera
2017-12-03, 14:01
  #3
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Postnord har öppet erkännt att deras pakethantering har havererat minst året ut efter paketanhopningen i samband med black friday! Det är nya tider på Postnord nu! Hade detta hänt för ett par år sedan hade de gått in i Kim-Jung-Il-mood och förnekat all kännedom om sena eller uteblivna paket utan hävdat 100% leveranspunktlighet!

Vänta alltså två veckor till om det är så att Postnord har ett finger med i spelet?

Schenker, DHL och UPS har tydligen klarat Black friday utan att haverera!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback