Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-12-03, 14:53
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://samnytt.se/forsoker-media-os...ra-sd-inifran/

Jag tycker att det är bra att Kent Ekeroth ryter till mot fegisarna inom Sverigedemokraterna och den partiledning som öppnat SD-dörren för sådana personer men han borde ha gjort det mycket tidigare. Vad tycker ni andra?
Jag tycker han ska ta kontakt med någon jude förening och prata ut om hans problem, dom hjälper säkert till halv jude som han är
Citera
2017-12-03, 18:14
  #86
Medlem
defenseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Så du menar att ett parti ska avstå från att förespråka radikala samhällsförändringar som helt klart behövs eftersom ett sådant parti inte lockar tillräckligt många fegisar?
Du får gärna bilda ett sådant parti - och sedan se hur det går.

Det räcker väl att kolla på SD:s historia för att fatta.
Citera
2017-12-03, 21:57
  #87
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defenseur
Du får gärna bilda ett sådant parti - och sedan se hur det går.

Det räcker väl att kolla på SD:s historia för att fatta.
Finns säkert ett visst utrymme för ett sånt parti. Men inte som ett stort, statsbärande, potentiellt samarbetsparti förstås.

Problemet är bara att väldigt många högerradikaler har extremt höga uppfattningar om hur fantastiskt bra de själva är, och då riskerar man snabbt få ett gäng som skriver som Kent gjorde här om varandra, dagarna i ända...
Citera
2017-12-04, 21:43
  #88
Avstängd
TashkentEkeroths avatar
Ekeroth har rätt. Ifall SD inte börjar prata om att utvisa alla araber och afrikaner så har de svikit oss väljare
Citera
2017-12-04, 21:47
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TashkentEkeroth
Ekeroth har rätt. Ifall SD inte börjar prata om att utvisa alla araber och afrikaner så har de svikit oss väljare
Kommee det aldrig att göra. Men där emot så hoppas jag att de börgar prata om att utvisa alla invandrare som inte har anpassat sig.
Citera
2017-12-05, 11:38
  #90
Avstängd
TashkentEkeroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Kommee det aldrig att göra. Men där emot så hoppas jag att de börgar prata om att utvisa alla invandrare som inte har anpassat sig.


Så du anser att invandrare från Mellanöstern ska få bo i Sverige? Ska fortsätta komma hit utan egentliga asylskäl? Ska beblanda sig med skötsamma etniska svenskar?

Jag anser att enbart människor från den västerländska kulturen ska få bl här.
Citera
2017-12-06, 20:51
  #91
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloakkrigaren
Fast det är ju det som är så jävla lågt. Om han tycker att en av hans arbetskollegor gör ett dåligt jobb kan han väl ta det mellan fyra ögon. Så här gör man inte mot sina "kamrater".

Ibland klagar folk över att "SD-andan" gått förlorad... inte tusan är det konstigt när "Kentar" sitter och beter sig så här okamratligt. Han har alla möjligheter att försöka få genomslag för sina förslag på Landsdagarna i demokratisk anda. Duger inte att sen sitta och påstå att det finns en konspiration i media att lyfta fram kollegor som är partiskadliga. Sånt jag associerar med Jöns i SD Knäckebyhult typ... fast det är väl å andra sidan mest det klientelet som läser Samhällsnytt...

Vad läser du då?

Sveriges okrönta konungar i Fake News: DN, Expressen och Aftonbladet?



Är av annan åsikt i att jag tycker att de andra i SD inte ska hoppa på Kent inför öppen ridå utan ta det bakom ridån så att säga.

En av Sveriges absolut mest rakryggade politiker.
Han var näst mest kryssad av SDs politiker i senate valet om jag minns rätt.
En av de mest kryssade av alla politiker som blev invalda i valet.
Säger en del om hans popularitet.
Citera
2017-12-06, 21:46
  #92
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Snarare mer seriösa högermedier som SvD, Kvartal, Fox News, Breitbart och Nyheter Idag - lite Axess och sånt då och då också.

Han kan ju börja med att själv inte hoppa på andra inför öppen ridå...
Citera
2018-01-19, 15:01
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Bieler kan bli partiets galjonsfigur för att locka kvinnor och deras husjude, men någon maktposition kommer hon inte få.

Nädå, ingen maktposition, hon har bara makten över partiets migrationspolitik (som hon för övrigt helt har förstört med sin liberalisering), och den kastrerade Åkesson sitter bara och nickar i sin patetiska desperation att få någon form av makt. SD är så jävla körda som oppositionsparti.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback