Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-29, 16:58
  #1
Medlem
Vad finns där för info kring ZOGs makt över AI-utvecklingen? Kommer ZOG att utplåna goyerna när de är sönderrasblandade, feminiserade, degenererade och förstörda helt genom globalism, eller kommer ZOG redan när de utvecklat robotar som inte bara slaktar alla jobb utan också kan massmörda goyer, likt filmen Terminator där robotar tar över, se till att utplåna goyerna, så Guds utvalda kan skapa en judisk stat av hela världen?

Hur ser läget ut idag i världen med ZOGs ägande och inflytande över AI?
__________________
Senast redigerad av goyimcuck 2017-11-29 kl. 17:05.
Citera
2017-11-29, 17:20
  #2
Avstängd
MrMadoffs avatar
ZOG skapade människan vilket är dagens största AI. Framtiden utvisar resten eller läs Torah för att ta reda på vad du vill veta.
Citera
2018-01-31, 20:57
  #3
Medlem
Förvånande att så få ens har reflekterat över detta ämne, som torde vara världens absoult viktigaste fråga: Judarnas övertagande av världen med AI-teknikesn hjälp.

Judarna är redan i stort övertag tekniskt, finansiellt, kulturellt. De kontrollerar i prinicp det mesta av större vikt. Med maskiner och robotar kan judarna utrota oss alla genom WW3, som kommer att ske med AI-robotar som tar död på alla goyer som ännu inte underkastat sig judarna.
Citera
2018-02-05, 09:53
  #4
Medlem
Själv köper jag inte att Judarna har världsherravälde.
Min teori bygger på att världen styrs av falanger..alltså olika "tribes" som har territorium av människor.
Judarna styr en del av USA och västeuropa med teknologi och det skrivna ordet.
Muslimerna styr arabvärlden med pengar och slavar.
Kina har kontroll över västra asien men försöker ta herraväldet över världen och skapa något slags internationellt tusenårigt rike...

Judarna vill egentligen inte styra mänskligheten, utan mest vara ifred och kunna leva sina egna liv, men för att göra detta måste de få tillbaka sitt land och slippa alla jobbiga aggressiva idioter som gång på gång försöker ta kål på dem?
Som minoritet har de inget annat val än att antingen ställa sig över eller under samhället. Ställer man sig under så hamnar man i samma situation som Romerna och tvingas tigga, så man har använt sin intelligens och ställt sig över Goyerna...

Jag får snarare känslan av "enough is enough" när det gäller judarnas syn på Europeerna...

Man kan jämföra deras relation med Europa som vår relation med Arabvärlden....
Citera
2018-02-05, 10:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Själv köper jag inte att Judarna har världsherravälde.
Min teori bygger på att världen styrs av falanger..alltså olika "tribes" som har territorium av människor.
Judarna styr en del av USA och västeuropa med teknologi och det skrivna ordet.
Muslimerna styr arabvärlden med pengar och slavar.
Kina har kontroll över västra asien men försöker ta herraväldet över världen och skapa något slags internationellt tusenårigt rike...

Judarna vill egentligen inte styra mänskligheten, utan mest vara ifred och kunna leva sina egna liv, men för att göra detta måste de få tillbaka sitt land och slippa alla jobbiga aggressiva idioter som gång på gång försöker ta kål på dem?
Som minoritet har de inget annat val än att antingen ställa sig över eller under samhället. Ställer man sig under så hamnar man i samma situation som Romerna och tvingas tigga, så man har använt sin intelligens och ställt sig över Goyerna...

Jag får snarare känslan av "enough is enough" när det gäller judarnas syn på Europeerna...

Man kan jämföra deras relation med Europa som vår relation med Arabvärlden....

Mäktiga judar leder frimureriet, dominerar massmedia och bankväsende. Det är av allt att döma sant.
Frimureriet är en judisk organisation enligt judar själva. Sen får man lägga in vilken värdering man vill.

Det är bara oklart var vanliga judar står enligt mig i alla fall. Saudfamiljen har judiskt blod enligt en del källor det kan vara värt att undersöka.
Citera
2018-02-05, 12:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 888888888
Mäktiga judar leder frimureriet, dominerar massmedia och bankväsende. Det är av allt att döma sant.
Frimureriet är en judisk organisation enligt judar själva. Sen får man lägga in vilken värdering man vill.

Det är bara oklart var vanliga judar står enligt mig i alla fall. Saudfamiljen har judiskt blod enligt en del källor det kan vara värt att undersöka.

Frimurarna är Judar, men Rotary är väl kristna?
Den katolska kyrkan, vänstern, asiatiska intressen, influenser från Putins stab osv. är alla aktörer som påverkar den lilla människan..

Jag är med dig om att Judiska familjer placerat sig högst upp på pyramiden, men jag ser det inte som den värsta tänkbara situationen.
Kan du förslå en grupp som skulle vara mer lämpad att sitta där?
Citera
2018-02-10, 02:30
  #7
Medlem
Celticos avatar
Judarna är endast 15 miljoner, där e 7 miljarder människor. Om judarna skapar dödsrobotar finns det 7 miljarder andra som kan skapa dödsrobotar mot dödsrobotarna och mot judarna.

Så nej judarna kommer inte våga sig på din teori.
Citera
2018-02-10, 08:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Frimurarna är Judar
I Sverige är alla som är med i Svenska Frimurare Orden kristna.
Citera
2018-02-17, 09:48
  #9
Medlem
Bombaysapphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matslarsson60
I Sverige är alla som är med i Svenska Frimurare Orden kristna.

-och Kristus var vad? Just det, juude!
Citera
2018-02-17, 14:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
-och Kristus var vad? Just det, juude!

Fast kristendomen skiljer sig en hel del från judendomen även om man har hämtat vissa element från judendomen.
Citera
2018-02-19, 10:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
-och Kristus var vad? Just det, juude!
Alla de abrahamitiska religionerna delar ju historia, om inte annat. Det gör dem inte till samma sak.
Citera
2018-02-19, 22:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
-och Kristus var vad? Just det, juude!
Har du ens läst Bibeln? Det finns minst två passusar som klart visar att kristendom inte är samma sak som judendom.
http://www.bibeln.se/las/2k/joh#q=Joh+13%3A34
"Ett nytt bud ger jag er: att ni skall älska varandra. Så som jag har älskat er skall också ni älska varandra. " Jesus gör tydlig skillnad på GT, 10 Guds bud kontra det han har att säga, vilket blir NT. Det gamla är det gamla, han är det nya.

http://www.bibeln.se/las/2k/gal#q=Gal+1
Galatierberevet, som är Paulus brev till församlingen i Galatien. Här framgår det att det är skillnad på folk och religion. För judarna samma, men han visar att en grek kan tillhöra den religion som Jesus står för. Vilket också väcker frågan om omskärelse. Inga kristna behöver omskära sig: "Men jag vill aldrig någonsin berömma mig av annat än vår herre Jesu Kristi kors, genom vilket världen är korsfäst och död för mig och jag för världen. Omskärelsen har ingen betydelse och inte förhuden heller, det är fråga om en ny skapelse.".
__________________
Senast redigerad av matslarsson60 2018-02-19 kl. 22:43.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback