Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 12:23
  #1
Medlem
Ska flyga med charter om en månad (inte SAS). Kan man köpa tillgång till en lounge på Kastrup? Var inne Kastrups hemsida men lyckades inte klicka min in på något rätt.
Citera
2017-11-29, 12:46
  #2
Medlem
Ja det kan man. Ligger mellan finger A och B, ovanför restaurangerna. Ta den högra. 175 DKK inkl smårätter och så mycket öl/vin/sprit du hinner dricka. Mycket avkopplande miljö.
Citera
2017-11-29, 12:50
  #3
Medlem
Studioworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Ja det kan man. Ligger mellan finger A och B, ovanför restaurangerna. Ta den högra. 175 DKK inkl smårätter och så mycket öl/vin/sprit du hinner dricka. Mycket avkopplande miljö.

Har jag aldrig tänkt på att man kan.
175 danska, det är ju bara en öl och en påse chips i baren på Kastrup!
Tack för tipset
Citera
2017-11-29, 14:38
  #4
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studioworks
Har jag aldrig tänkt på att man kan.
175 danska, det är ju bara en öl och en påse chips i baren på Kastrup!
Tack för tipset

Man ska dock vara uppmärksam på att "köpeloungerna" överlag är mycket mer befolkade och mycket sämre än bolagens/alliansernas premiumlounger. Aviator Loungen på CPH (som jag antar att det refereras till ovan) kan vara riktigt packad vissa tider.
Citera
2017-11-29, 15:19
  #5
Medlem
Fritzen123s avatar
Bokar alltid denna när jag flyger från Kastrup! Aldrig mycket folk, tyst och skönt och sköna stolar/fåtöljer att sitta på.

https://info.parkering.cph.dk/sv/cph-lounge
Citera
2017-11-29, 15:49
  #6
Medlem
Men är det säkert att dra dit vid 07.30 utan att ha förbokat en plats för två?
Citera
2017-11-29, 15:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Men är det säkert att dra dit vid 07.30 utan att ha förbokat en plats för två?

Inga problem.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2894348

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback