Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 12:11
  #1
Medlem
Behöver skaffa någon RADIO?

Helst med inbyggt internetradio och möjlighet att lyssna på Spotify. UTAN TILLGÅNG till dator eller mobil!


Finns det något på marknaden?
Citera
2017-11-29, 12:26
  #2
Medlem
Piglys avatar
Vad är det för fel med att använda mobil eller dator ? Du kan säkert få en mobil för under 500kr som du kan använda Spotify på.

Finns redan en tråd om detta (FB) Spotify utan smart telefon eller dator? Finns det?
Citera
2017-11-29, 12:43
  #3
Avstängd
Köp en tv med Spotify
Citera
2017-11-29, 12:48
  #4
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Ipod
Citera
2017-11-29, 13:02
  #5
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pigly
Vad är det för fel med att använda mobil eller dator ? Du kan säkert få en mobil för under 500kr som du kan använda Spotify på.

Finns redan en tråd om detta (FB) Spotify utan smart telefon eller dator? Finns det?
Ts kanske har fuffens för sig och vill inte bli övervakad av diverse myndigheter?
Citera
2017-11-29, 13:04
  #6
Medlem
Min fru är lika teknsk som min katt.
Och. Jag vill ha bara en grej till uppspelning.

Frågan är om det finns?
Citera
2017-11-29, 13:12
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-gubbe
Behöver skaffa någon RADIO?

Helst med inbyggt internetradio och möjlighet att lyssna på Spotify. UTAN TILLGÅNG till dator eller mobil!


Finns det något på marknaden?

Bose soundtouch
Citera
2017-11-29, 13:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigly
Vad är det för fel med att använda mobil eller dator ? Du kan säkert få en mobil för under 500kr som du kan använda Spotify på.

Finns redan en tråd om detta (FB) Spotify utan smart telefon eller dator? Finns det?

Tråden är över 2 år gammal. Det är en jävla massa som ändras på 2 år.
Citera
2017-11-29, 14:43
  #9
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-gubbe
Min fru är lika teknsk som min katt.
Och. Jag vill ha bara en grej till uppspelning.

Nej, det vill du inte. Du vill ha en grej där man kan välja musik, söka musik, skapa spellistor, starta/stoppa musiken med mera. Utan detta så kommer du aldrig kunna använda Spotify.

Du kommer inte hitta någonting enklare än mobilklienten för Spotify. Du får lägga en kvart på att lära frugan hur man gör, du kommer inte komma runt det.

Vill du bara att hon ska kunna lyssna på en spellista så kan du säkert lägga en widget direkt på hemskärmen på mobilen, då kan hon klicka start/stopp där.
Citera
2017-11-29, 15:16
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Nej, det vill du inte. Du vill ha en grej där man kan välja musik, söka musik, skapa spellistor, starta/stoppa musiken med mera. Utan detta så kommer du aldrig kunna använda Spotify.

Du kommer inte hitta någonting enklare än mobilklienten för Spotify. Du får lägga en kvart på att lära frugan hur man gör, du kommer inte komma runt det.

Vill du bara att hon ska kunna lyssna på en spellista så kan du säkert lägga en widget direkt på hemskärmen på mobilen, då kan hon klicka start/stopp där.


Aaa. Det visste jag inte. Tack.
Citera
2017-11-29, 15:50
  #11
Moderator
Falukropps avatar
Ljudanläggningar --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback