Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 22:40
  #1
Medlem
Ratozs avatar
Jag tittar i princip aldrig på porr längre men hade en diskussion med min partner om kvinnokroppar.

Det visar sig att vi båda har helt olika preferenser på kroppstyp i verkligheten och i porr.

I porr vill vi båda se tjejer med överdrivna drag och i verkligheten föredrar vi tjejer som ser mer "alldagliga" ut. Och då menar jag rent sexuellt.

Är det fler som märkt denna tendens?
Citera
2017-11-28, 23:06
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Det är inte så att du, undermedvetet, övertalat dig själv att det är såhär för att du själv vet att du aldrig kommer kunna få någon med de preferenserna du ser i porr. Kalla det för en slags försvarsmekanism för att du inte ska gå under i självömkan!
Citera
2017-11-28, 23:19
  #3
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Det är inte så att du, undermedvetet, övertalat dig själv att det är såhär för att du själv vet att du aldrig kommer kunna få någon med de preferenserna du ser i porr. Kalla det för en slags försvarsmekanism för att du inte ska gå under i självömkan!

Jag har haft tjejer som haft det utseende jag sökt i porr som jag kunnat få till saker med. Men jag har inte haft lust till det.

Plus de tjejer jag och tjejen hafti verkligheten har inte varit i en sämre liga, bara av en annan typ.
Citera
2017-11-28, 23:22
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Varför vill man ha en tjej som ser ut som om hon var på väg för att spela in en porrfilm? Det är endast en fantasi.
Verklighetens tjejer är vackrare.
Citera
2017-11-28, 23:31
  #5
Medlem
Är väl ganska vanligt förekommande. Även om jag har samma preferens.
Citera
2017-11-28, 23:35
  #6
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför vill man ha en tjej som ser ut som om hon var på väg för att spela in en porrfilm? Det är endast en fantasi.
Verklighetens tjejer är vackrare.

Ligger något i det.
Citera
2017-11-29, 21:14
  #7
Medlem
Antexs avatar
Beror det inte på att på film ska man bara titta.
Och i verkliga livet är det viktigaste att hon levererar. Oavsett hur hon ser ut.

Kan vara hur snygg som helst. Men med fel attityd så otroligt osexigt.
Däremot en som inte är extremt bildskön men med rätt attityd, kan vara otroligt sexig.
Citera
2017-12-09, 21:17
  #8
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Beror det inte på att på film ska man bara titta.
Och i verkliga livet är det viktigaste att hon levererar. Oavsett hur hon ser ut.

Kan vara hur snygg som helst. Men med fel attityd så otroligt osexigt.
Däremot en som inte är extremt bildskön men med rätt attityd, kan vara otroligt sexig.

För mig tror jag det handlar om att allt ska vara överdrivet i porr då det mest är en quickfix. Jag är inte intresserad av förspel i porr. Det är jag irl. Så en kropp som bjuder in till mysigt förspel har ett värde.

Jag tror det är mycket sånt som spökar.

Sen kan det ju också vara att jag föredrar lebbporr då en annan kille som är på tjejen jag ägnar mitt intresse åt är hemskt avtändande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback