Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 23:35
  #121
Medlem
gato12s avatar
Big Sam, den gamle skurken, såg rätt så nöjd ut på läktaren...

Och hur kunde de Bruyne få Citys första mål? Såg ju ut som ett klockrent självmål.
__________________
Senast redigerad av gato12 2017-11-29 kl. 23:38.
2017-11-30, 05:53
  #122
Medlem
Pallestroms avatar
Otroligt att de ännu en gång får göra mål i sista sekunden...
2017-11-30, 07:06
  #123
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur ser spelet ut för Arsenal? Är det mycket bollande på mitten som vanligt eller mer rakt spel?


Tyvärr dog min fulstream helt totalt, och jag fick det ej att fungera sen. Så jag har bara sett highlights idag. Özil såg så jävla bra ut som bara han kan göra när han väl vill.
2017-11-30, 08:58
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det snackades ganska friskt om West Ham som ett kommande storlag för 1-2 år sen.

Jo man hade möjligheten till att ta nästa kliv sommaren 2016, flytt till ny arena, mer pengar i omlopp med större publik, publikfavoriten Payet i laget. Men p*rnbröderna trodde de kunde köpa guldspelare som alla ville ha champions leaguefotboll, slutade med att de fick värva på marknaden i Baku istället. Och med en tränare som verkade ha svårt med både intensitet på träning och taktik i matcher förstörde resten.

Och nu, ja det tar tid att vända något som varit på dekis i 18månader.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback