Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-28, 15:40
  #1
Medlem
bagarn29s avatar
Omgång 14

28/11
20:45 Brighton - Crystal Palace
20:45 Leicester - Tottenham
21:00 Watford - Manchester U (viasat sport premium)
21:00 West Bromwich - Newcastle
29/11
20:45 Arsenal - Huddersfield
20:45 Bournemouth - Burnley
20:45 Chelsea - Swansea
-------------------------------------------------------
21:00 Everton - West Ham (viasat sport premium)
21:00 Manchester C - Southampton
21:00 Stoke - Liverpool

Det ryktas om att både Viktor och Zlatan startar.

En höstkväll i Stoke är inget att leka med, här kan det bli en liten överraskning.
Onsdagens tv-match är ju rena skräckmatchen för lagens supportrar.
2017-11-28, 15:50
  #2
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Omgång 14

28/11
20:45 Brighton - Crystal Palace
20:45 Leicester - Tottenham
21:00 Watford - Manchester U (viasat sport premium)
21:00 West Bromwich - Newcastle
29/11
20:45 Arsenal - Huddersfield
20:45 Bournemouth - Burnley
20:45 Chelsea - Swansea
-------------------------------------------------------
21:00 Everton - West Ham (viasat sport premium)
21:00 Manchester C - Southampton
21:00 Stoke - Liverpool
X
2
2
2
1
1
1
X
1
2

Tror jag. Vad tror ni?
2017-11-28, 17:13
  #3
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
X
2
2
2
1
1
1
X
1
2

Tror jag. Vad tror ni?

Är väl hyfsat rimliga tips men jag tror inte Newcastle vinner mot West Brom och jag är skeptisk till att Liverpool tar Stoke borta. Möjligtvis kryss i den sistnämnda. Watford kan kanske få med sig poäng mot United också.

Bournemouth - Burnley kan bli kryss. Möjlig 0-0-match känner jag.
2017-11-28, 17:29
  #4
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Tydligen stort hatmöte mellan Brighton-Crystal Palace ikväll, nån historia som började på 70-talet, kul.
2017-11-28, 17:49
  #5
Avstängd
Halloween2s avatar
Mycket mycket fotboll nu. Hoppas KDB får vila i morgon.
2017-11-28, 17:53
  #6
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Tydligen stort hatmöte mellan Brighton-Crystal Palace ikväll, nån historia som började på 70-talet, kul.

Dessutom är det tydligen oavgjort i matcher mellan dem...
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
The two teams are evenly matched with 37 wins each and 24 drawn matches.
Source: https://en.wikipedia.org/wiki/Bright...Palace_rivalry

herregud vilken spännande match det kan bli
2017-11-28, 18:59
  #7
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Många intressant matcher. Själv ska jag njuta lite extra av Everton-West ham på grund av alla patetiska svenssons som gråter ut till viasat för att dem inte får se sitt hobbylag spela. Först och främst kan inte viasat göra något åt det, det är sky och kanalerna i england som bestämmer och formar avtalet. För det andra ägnar sky och BT överhuvudtaget ingen tanke åt någon patetisk svensson som vill se sitt favoritlag. Dem går utifrån vilken match dem i England, ni vet där ligan SPELAS är mest intressant. Vilket på onsdag är Everton-west ham. Moyes derby. Krisstämpel på båda gängen. Väldigt ovisst. Fan så mycket roligare än att se city, arsenal eller chelsea plocka hem 3 enkla mot bottengäng.

Bland övriga matcher är ju rivalmötet som tidigare skrivet ovanför intressant mellan brighton och palace. United har 2 tuffa bortamatcher innan derbyt, först nu mot watford där man förlorade förra säsongen. Mou kan inte parkera bussen och hoppas på en poäng utan behöver vinna båda för att haka på inför derbyt.
2017-11-28, 19:32
  #8
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Många intressant matcher. Själv ska jag njuta lite extra av Everton-West ham på grund av alla patetiska svenssons som gråter ut till viasat för att dem inte får se sitt hobbylag spela. Först och främst kan inte viasat göra något åt det, det är sky och kanalerna i england som bestämmer och formar avtalet. För det andra ägnar sky och BT överhuvudtaget ingen tanke åt någon patetisk svensson som vill se sitt favoritlag. Dem går utifrån vilken match dem i England, ni vet där ligan SPELAS är mest intressant. Vilket på onsdag är Everton-west ham. Moyes derby. Krisstämpel på båda gängen. Väldigt ovisst. Fan så mycket roligare än att se city, arsenal eller chelsea plocka hem 3 enkla mot bottengäng.

Bland övriga matcher är ju rivalmötet som tidigare skrivet ovanför intressant mellan brighton och palace. United har 2 tuffa bortamatcher innan derbyt, först nu mot watford där man förlorade förra säsongen. Mou kan inte parkera bussen och hoppas på en poäng utan behöver vinna båda för att haka på inför derbyt.

United förlorade motsvarande tre nästkommande matcher förra säsongen.
2017-11-28, 19:56
  #9
Medlem
bagarn29s avatar
Brighton - C. Palace

https://www.flashscore.se/match/G8O9...uppstallning;1

Leicester - Spurs

https://www.flashscore.se/match/faND...uppstallning;1

Watford - Man U

https://www.flashscore.se/match/lMMH...uppstallning;1

Zlatan på bänken men Viktor spelar.

WBA - Newcastle

https://www.flashscore.se/match/0dQL...uppstallning;1
__________________
Senast redigerad av bagarn29 2017-11-28 kl. 20:15.
2017-11-28, 20:34
  #10
Medlem
Lindelöf var ju i stort sett bäst i United i förra matchen så inte så förvånande att han får starta. Tidigare har han sett ut att spela helt utan självförtroende men om den känslan släpper nu så är det en stor vinst för United.
2017-11-28, 20:42
  #11
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Lindelöf var ju i stort sett bäst i United i förra matchen så inte så förvånande att han får starta. Tidigare har han sett ut att spela helt utan självförtroende men om den känslan släpper nu så är det en stor vinst för United.

Riktigt bra förra matchen efter en minst sagt tung inledning i United. Sen ser jag väl det dock som en större vinst för honom personligen än för United om det lossnar för honom.
2017-11-28, 20:59
  #12
Medlem
3arlTurn3rs avatar
Då var det dags att öva lite på ryskan igen!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback