Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-10, 22:23
  #157
Medlem
TilleyHats avatar
Rätt mäktigt: Av 31 rankingtitlar är 18 i Triple Crown-event. Den gode O'Sullivan har förvisso inte vunnit flest VM men fler UK och Masters än Hendry. Behöver någon längre tvivla på att Ronnie O'Sullivan är den störste någonsin?
2017-12-10, 22:27
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Rätt mäktigt: Av 31 rankingtitlar är 18 i Triple Crown-event. Den gode O'Sullivan har förvisso inte vunnit flest VM men fler UK och Masters än Hendry. Behöver någon längre tvivla på att Ronnie O'Sullivan är den störste någonsin?
Jag tror du har missat en detalj angående Masters?
2017-12-10, 22:29
  #159
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Jag tror du har missat en detalj angående Masters?

Jodå, jag väntade på den kommentaren! *lol*

Om vi säger så här då: Av 64 proffssegrar är 18 i Triple Crown. (Källa: Wikipedia)
2017-12-10, 22:39
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jodå, jag väntade på den kommentaren! *lol*

Om vi säger så här då: Av 64 proffssegrar är 18 i Triple Crown. (Källa: Wikipedia)
Ja, det spelar verkligen ingen roll hur man vänder och vrider på siffrorna. Det är helt fantastiska meriter han har.
2017-12-10, 22:45
  #161
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Ja, det spelar verkligen ingen roll hur man vänder och vrider på siffrorna. Det är helt fantastiska meriter han har.

Jag trodde inte riktigt han skulle orka i en så här lång tävling. Mycket imponerande! Kan han ta en ny Masterstitel? Absolut!
2017-12-11, 07:31
  #162
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag trodde inte riktigt han skulle orka i en så här lång tävling. Mycket imponerande! Kan han ta en ny Masterstitel? Absolut!
En ny VM-titel är heller inte omöjlig, det är just den här mentala nivån jag tycker att han hade när han senast vann.
När han inte har den så blir en dålig stöt/miss ofta följt av en dålig defensiv stöt eller onödigt svår offensiv dito.
När dom flesta lägen vägs på guldvåg då är Ronnie svår att slå.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback