Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-27, 20:12
  #1
Medlem
löktårtas avatar
Impulsköpte en Roxcore BT högtalare och den funkar jättebra med min iphone. Jag skulle dock vilja streama via USB från en dator som saknar Bluetooth men jag kan inte hitta nån info. Verkar som om enheten endast laddar via USB och ej kan fungera USB högtalare... Nån som vet mer?
Citera
2017-11-27, 21:34
  #2
Medlem
RingInteSnutens avatar
Produktbeskrivning från kjell & company

Citat:
Liten och portabel Bluetooth-högtalare med stilren design och touchknappar. Utrustad med två högtalare med en effekt på 2x 3 W (RMS). Det uppladdningsbara batteriet har en speltid på 5 timmar. Inbyggd mikrofon och autosvar-funktion (kan automatiskt svara på inkommande samtal efter 3 sekunder). Möjlighet till trådbunden anslutning via 3,5 mm-ingången på högtalaren. Levereras med Micro-USB-laddningskabel samt 3,5 mm-kabel. Räckvidd: 10 m. Mått: 168x75x71 mm.


Att det ska vara lättare att fråga och vänta på svar än att trycka på första resultatet på google.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback