Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-11, 19:06
  #13
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avnavlad
Du vet så klart bättre än mig som bara gått en gång, och att de aldrig visat uppföljare är ett särskilt starkt argument. Samtidigt har vi åsiktsskillnader: jag kanske inte skulle kalla En man som heter Ove ett bottennapp, men åtminstone nåt man oönskat man råkar fånga i nätet...

Kallade inte en man som heter Ove för bottennapp utan bland de bra filmerna
Citera
2017-12-12, 18:16
  #14
Medlem
soffkuddens avatar
Känns som att detta år blir det sista efter sex års tid.
Citera
2017-12-12, 22:34
  #15
Medlem
Mollys Game kändes verkligen som en oväntad och trevlig överraskning. 3D-filmen kvar nu.. Lär väl bli Jumanji tyvärr.
Citera
2017-12-13, 01:32
  #16
Medlem
Big Bosss avatar
De två filmerna man fick se vart helt klart godkända o underhållande. Mollys Game o Jumanji. Mina ögon orkar fan inte med 3D alltså, får sån värk i dom som om man sitter o stirrar på en dålig datorskärm i timmar.
Citera
2017-12-13, 01:40
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
De två filmerna man fick se vart helt klart godkända o underhållande. Mollys Game o Jumanji. Mina ögon orkar fan inte med 3D alltså, får sån värk i dom som om man sitter o stirrar på en dålig datorskärm i timmar.

Ja Jumanji var faktiskt mer underhållande än vad jag hade trott. Men jag fattar verkligen inte heller 3D-hajpen.
Citera
2018-11-18, 18:47
  #18
Medlem
Avnavlads avatar
Jag pratade med Filmstadens kundtjänst och de bekräftade att lussevakans omdaning är bestående. Det blir alltså inte en filmnatt 2018 eller i framtiden, och två filmer i stället för tre.

I efterhand undrar man om detta också var en del av ägarskiftet. Mycket tråkigt, men jag är tacksam över att vi hann gå en gång.
Citera
2018-11-26, 05:30
  #19
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avnavlad
Jag pratade med Filmstadens kundtjänst och de bekräftade att lussevakans omdaning är bestående. Det blir alltså inte en filmnatt 2018 eller i framtiden, och två filmer i stället för tre.

I efterhand undrar man om detta också var en del av ägarskiftet. Mycket tråkigt, men jag är tacksam över att vi hann gå en gång.

Kommer fortsätta att bojkotta skiten.
Citera
2018-11-28, 23:12
  #20
Medlem
Undrar vilka 2 filmer det blir i år 2018? det enda dom avslöjat är 15 årsgränsen.

Kommer nån ihåg om det stod att en eller båda var i 3D förra året?
Citera
2018-12-08, 02:35
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoWErA
Undrar vilka 2 filmer det blir i år 2018? det enda dom avslöjat är 15 årsgränsen.

Kommer nån ihåg om det stod att en eller båda var i 3D förra året?

Tror de alltid har 15-årsgräns, så det säger inte så mycket. Lucia Movie Night 2012 hade också 15-årsgräns och då visades New Years Eve, Mästerkatten och En gång i Phuket.
Citera
2018-12-13, 09:17
  #22
Medlem
Vad blev det för filmer?
Citera
2018-12-13, 17:37
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
Vad blev det för filmer?
Green Book var första filmen, den var asbra. Den andra filmen var Bumblebee, som enligt mig var oerhört långtråkig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback