Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-28, 07:03
  #25
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vad snackar du om???


Gå till närmsta apotek och säg att du har sömnproblem så får du köpa alprazolam/xanax över disken. Jag stoppade min karta i bagaget och plockade med mig tabletterna hem utan problem.
Ts frågade ?och för oss som varit där en massa gg så heter tabletterna Alcazar och köps på deras apotek 6 st i en karta typ 50kr , tag en när du bordar planet och du vaknar över Köpenhamn , alla andra förslag kan han kasta i sjön även ditt!
Trevlig resa
Citera
2017-11-28, 18:33
  #26
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Ts frågade ?och för oss som varit där en massa gg så heter tabletterna Alcazar och köps på deras apotek 6 st i en karta typ 50kr , tag en när du bordar planet och du vaknar över Köpenhamn , alla andra förslag kan han kasta i sjön även ditt!
Trevlig resa

Du kan köpa det i Sverige också under namnen Voltaren/Diklofenak. Receptfritt för små förpackningar.

Det krävs nog en ordentlig placeboeffekt om man skall sova på det. Rent fysiskt så lär det funka lika bra som Iprén ungefär.
Citera
2017-11-28, 19:32
  #27
Medlem
Jag brukar köpa en karta med ALLAM 1.0 MG (kostar ca 500 bath) två piller o jag sover 7 timmar!
Hemma i sängen sover jag 14 timmar på samma dos.
Men skulle det väldigt olagligt att åka fast i tullen med 8 st sådana piller?
Citera
2017-11-28, 23:03
  #28
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brannvinsdunk
Jag brukar köpa en karta med ALLAM 1.0 MG (kostar ca 500 bath) två piller o jag sover 7 timmar!
Hemma i sängen sover jag 14 timmar på samma dos.
Men skulle det väldigt olagligt att åka fast i tullen med 8 st sådana piller?
Japp såna hade jag ochså ,kanske var det dom jag sov så himla gött på!!det var en tid i livet som var lite dimmig⛄️
Citera
2017-12-03, 20:45
  #29
Medlem
Jag rekommenderar Attarax. Om du inte har riktiga sömnproblem så funkar de utmärkt med 1-2 tabletter 25 mg. Du måste dock blunda och försöka sova.
Annars är det Theralen eller Doxylamin då deckar du direkt.

Alla dessa mediciner är inte narkotikaklassade så du bryter inte mot någon lag.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback