Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-11-28, 19:54
  #61
Medlem
ExtremParanoias avatar
Ta medicinen.
Citera
2017-12-01, 18:39
  #62
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
De vill ha en akt om varenda individ på hela jordklotet. Eventuellt för att använda för s.k. "Mind Control" när de är klara med tekniken.


Hoppas dom tar mig först så kan dom tänka åt mig på jobbet så slipper jag göra den skiten 😎
Citera
2017-12-01, 20:31
  #63
Medlem
BLW77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Känner att en ursäkt kan vara på plats, men tråden får gärna finnas kvar...

Jag mådde väldigt dåligt igår o hade nästan ingen sjukdomsinsikt alls. Idag är jag inte särskilt bekymrad över för vad Pentagon o CIA sysslar med. Har några instabila veckor framför mig. Jag satte för några veckor ut min Haldol, medicinen som jag fick för 15 år sen mot paranoia. Men det kändes ändå som om man vaknat ur en 15 års lång dimma. Så uppenbarligen fyllde den en funktion...

Kan inte ta just den medicinen mer, eftersom jag blir stel i ryggen o armarna, men var hos psykiatern för ca en vecka sedan o jag kommer troligen att få Abilify, en liknande, men mycket modernare medicin. Jag kommer att ta den eftersom jag ju verkar behöva nått, men helst utan att man försätts i nån bubbla igen.

Kan nämna att när jag skulle sova igår kväll, så hade jag en väldig psykotisk ångest, som inte går över hur mycket benzo man än proppar i sig. Hade jag tagit Haldol, som jag har kvar i medicinskåpet hade det säkert gått över. Men fokuserade på den lilla verklighet jag hade kvar, om att allt annat bara var hjärnspöken.


Det du säger i ditt inledande inlägg stämmer i stora drag. Finns mycket dokumenterat för den som orkar sätta sig in i frågan. Att organisationer som NSA, GCHQ, BND, FRA, DGSE och många till kan avlyssna dina samtal, spelar in dina samtal, sms, mms, göra ljudupptagningar med din telefon i ditt närområde, göra filmupptagningar med din telefon i ditt närområde. Även din position via signalen som kan plockas upp från ditt bankkort kan i extremfall spåras via chipet som sitter på det. Även uppgifter i pass med chip kan avläsas på avstånd.

Det som börjar införas nu är lyktstolpar som är utrustade med övervakningsutrustning, kamera, mikrofon, röstigenkänning etc. http://www.technocracy.news/index.ph...ng-smartnodes/

Vad det handlar om är att få total kontroll, för att några få ska kunna styra över den stora massan människor, utan tekninska kontrollverktyg är det omöjligt att genomföra. Läckan på Transportstyrelsen var knappast ett misstag utan ett sätt att förmedla data om svenska medborgare till den kraften som arbetar för att införa ett kontrollsamhälle (One World Government). Vilka "kraften" är får tas i en annan tråd.
__________________
Senast redigerad av BLW77 2017-12-01 kl. 20:36.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback