Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-14, 03:16
  #1141
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Obehaglig....det ordet beskriver bra det jag känner och alltid har känt angående Anja. Det känns som om hela hennes offentliga tillvaro går ut på att maskera hur vidrig och obehaglig hon är som person. Det lurar där tätt under ytan hela tiden. Det enda bra med att hon börjat kommentera alpint är att det verkligen visar hur kompetent och skön Pernilla Wiberg faktiskt är. Natt och dag......men det är ju bara min ödmjuka åsikt

Nja säger väl bara att inte alla passar framför kameran. Håller med Pernilla passar framför. Anja lite sådär. Skulle inte säga att hon är vidrig utan mer kanske osäker.
Citera
2015-02-14, 18:24
  #1142
Avstängd
SvenskStandards avatar
Bara jag som tycker att fettoanjo låter aningen förstoppad när hon expertkommenterar? Klämmer liksom ut orden.
__________________
Senast redigerad av SvenskStandard 2015-02-14 kl. 18:29.
Citera
2015-02-21, 12:52
  #1143
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Obehaglig....det ordet beskriver bra det jag känner och alltid har känt angående Anja. Det känns som om hela hennes offentliga tillvaro går ut på att maskera hur vidrig och obehaglig hon är som person. Det lurar där tätt under ytan hela tiden. Det enda bra med att hon börjat kommentera alpint är att det verkligen visar hur kompetent och skön Pernilla Wiberg faktiskt är. Natt och dag......men det är ju bara min ödmjuka åsikt
Med hjälp av wikipedia lyckades jag sammanfatta en beskrivning.

Skid-odjuret, ibland kallat Anja är en ovanligt stor mal, en säl med mycket lång hals eller till och med en storväxt ål då dessa är vanliga i skidbacken, men de ska inte heller kunna ha förmågan att lyfta upp huvudet högt över skrivbordet som Anja. Skid-odjuret sägs vara grön/blek med stora skidor.
Citera
2015-02-21, 12:54
  #1144
Medlem
Terugflitss avatar
Fan vad snygg hon är, jag önskar jag var kvinna och lesbisk.

Alltså, jag förstår inte vad hon har gjort för fel. Hon är ju en Svensk alpin hjältinna.
Citera
2015-02-22, 20:11
  #1145
Medlem
FrankieLovejoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Med hjälp av wikipedia lyckades jag sammanfatta en beskrivning.

Skid-odjuret, ibland kallat Anja är en ovanligt stor mal, en säl med mycket lång hals eller till och med en storväxt ål då dessa är vanliga i skidbacken, men de ska inte heller kunna ha förmågan att lyfta upp huvudet högt över skrivbordet som Anja. Skid-odjuret sägs vara grön/blek med stora skidor.


Alltså var kommer ditt hat från?

Har Anja nobbat dina inviter när du suttit packad på den lokala pizzerian?
Har hon inte svarat nog utförligt på dina fanmejl?

Eller har hon spöat dig i benpress på gymmet?
On topic så är hon snart klar med renoveringen av kåken
Citera
2015-02-22, 20:16
  #1146
Medlem
FrankieLovejoys avatar
[quote=SvenskStandard|52280694]Bara jag som tycker att fettoanjo låter aningen förstoppad när hon expertkommenterar? Klämmer liksom ut orden.[/QUOTE

Det kanske inte är helt enkelt kroppsligt att vara exalterad o gravid.
Btw Fetto kan du va själv!!!🍟🍔🍺🍻🍻
Citera
2015-02-22, 20:26
  #1147
Medlem
FrankieLovejoys avatar
Hon är en uppskattad fotbollstränare för ett flicklag. Förmodligen blir det ganska mycket dribbelträning modell slalom mellan orangea koner
Citera
2015-02-24, 14:50
  #1148
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieLovejoy
Alltså var kommer ditt hat från?

Har Anja nobbat dina inviter när du suttit packad på den lokala pizzerian?
Har hon inte svarat nog utförligt på dina fanmejl?

Eller har hon spöat dig i benpress på gymmet?
On topic så är hon snart klar med renoveringen av kåken
Haha, inget hat alls. Det var menat som humor och inget annat. Häng inte ut mig på någon nyhetssida eller trolljägarna nu bara.
Citera
2015-05-27, 12:55
  #1149
Medlem
Citat:
Anja Pärson och Filippa Rådin har fått tillökning. Den tidigare sonen Elvis har nu fått en bror.
– Sent torsdag den 21 maj blev vi återigen lyckliga föräldrar till en liten prins, säger Pärson på instagram.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20864584.ab
Citera
2015-05-27, 13:20
  #1150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20864584.ab
Anja och sin fru, genom insemination? Har inte hängt med i svängarna, är det tillåtet i Sverige? Skulle det inte framgå vem pappan är också eller det kanske är hemligt.
Citera
2015-05-30, 15:16
  #1151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Anja och sin fru, genom insemination? Har inte hängt med i svängarna, är det tillåtet i Sverige? Skulle det inte framgå vem pappan är också eller det kanske är hemligt.

Har varit tillåtet i 10 år för lesbiska att inseminera sig på klinik i Sverige. Mammorna får aldrig veta vem sperman kom ifrån, men barnet kan få veta när det blir myndigt.

Att få sperma av en kompis, eller nån man letat upp nätet har alltid varit tillåtet, där kan det ju vara allt från en delaktig pappa till en helt anonym.

I Danmark kan man också göra det, då väljer man själv om man vill få spermier från en som är helt anonym och aldrig går att hitta, eller från en som barnet kan söka upp.

Vet inte om Anja & Filippa offentliggjort hur de gått tillväga.

Själv är jag mest nyfiken på vad man döper Elvis lillebror till. Elton?
Citera
2015-05-30, 19:15
  #1152
Medlem
En vän jobbade under ett junior sm där anja ska ha betett sig som en riktig skitstövel. Trängt sig före i kön och skrikit åt turister som skulle flytta på sig för eliten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback