Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-26, 16:12
  #1
Medlem
Shoppar ej i typiskt svenska butiker och undrar f.ö hur deras kvalite är? För er som äger t.ex deras underkläder, shorts, strump/byx/or etc, hur skulle ni klassa deras kvalite är över tid? Är allt från kina och och ger sig efter x tvättar?
Citera
2017-11-26, 17:12
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Att allt skulle vara från just Kina säger ju inte så mycket. Med tanke på hur jävla mycket som kommer därifrån överlag, både bra & dåligt.
Citera
2017-11-26, 17:17
  #3
Medlem
enkeltulipans avatar
Jag har köpt en del grejer på HM genom tiderna och det är extremt varierat.
Finns både riktigt usel kvalitet som knappt håller en tvätt och riktigt bra. Jag tycker det avspeglas rätt bra i priset. HM har ju väldigt billiga grejer men även mer normalprisade och de lite dyrare brukar vara lite bättre.
Citera
2017-11-26, 17:42
  #4
Medlem
Tycker att det är väldigt blandat och man vet aldrig riktigt vad man får hos H&M. Därför slutade jag att handla där för sisådär 10 år sedan.
Citera
2017-11-26, 18:24
  #5
Medlem
Aldrig haft några problem med kläder jag köpt på HM, billiga som dyra. Vissa tryck försvinner lite men det bryr jag mig lite om.
Citera
2017-11-26, 18:53
  #6
Medlem
DontWantWars avatar
Zalando är bättre
Citera
2017-11-26, 23:48
  #7
Medlem
helt ok, deras skjortor önskar jag dock vore mer kvalitativa.
Citera
2017-11-27, 18:46
  #8
Medlem
postvagns avatar
Tycker H&M håller väldig hög kvalitet när det kommer till kalsonger. Har kalsonger som fortfarande håller som är typ 10 år gamla. Visst, de ser inte jättekul ut, men inga hål och inga spruckna sömmar. Men det är också allt jag köper där. Köpte en vanlig t-shirt för några år sen. Krympte minst 2 storlekar i första tvätten (40 grader).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback