Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-26, 11:56
  #1
Medlem
0174Affes avatar
Börjar bli dags att fokusera på AS 2018. Tror Malmö vinner igen och att FlyttKurd blir utkastade innan sommaren på grund av oegentligheter i föreningen. Trelleborgs närvaro i AS blir ettårig. Dom båda Stockholmslagen kommer att hamna på övre halvan och förortslaget från Solna blir 2:a efter Malmö. Mitt kära Sirius kommer få kämpa för att slippa kval som det ser ut nu, men hoppas givetvis på en högre placering. Hur ser ni på kommande års AS?
2017-11-26, 12:04
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
TFF kommer komma före Sirius. Men ingen merit i de.
2017-11-26, 12:20
  #3
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Börjar bli dags att fokusera på AS 2018. Tror Malmö vinner igen och att FlyttKurd blir utkastade innan sommaren på grund av oegentligheter i föreningen. Trelleborgs närvaro i AS blir ettårig. Dom båda Stockholmslagen kommer att hamna på övre halvan och förortslaget från Solna blir 2:a efter Malmö. Mitt kära Sirius kommer få kämpa för att slippa kval som det ser ut nu, men hoppas givetvis på en högre placering. Hur ser ni på kommande års AS?

Mycket riktigt kommer Malmö vinna igen samt kvala in till CL denna gång. Tror också på AIK som tvåa men därefter tror jag faktiskt på Peking som trea. DIF, Östersund följer på fjärde och femte.
2017-11-26, 12:36
  #4
Medlem
MataRengis avatar
Heja Östersund! Ni är bäst!
2017-11-26, 15:41
  #5
Moderator
vfs avatar
För tidig, låses tills vidare, rubriken kommer att korrigeras när den öppnas igen/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback