Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-05, 19:56
  #13
Medlem
riktigniceguys avatar
Tar inte 100MG.SE SWISH betalning?

Där borde man kunna se vad tjuvarna är och vilka dom är! Vill ha mina jävla stålar tillbaka, jävla luffare icke skatt betalande horungar till företag.
Citera
2017-12-09, 09:49
  #14
Medlem
riktigniceguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riktigniceguy
100mg.se, ja då var det dags för ännu en blåsning av dessa tomtar på kukpiller online.

1.Vilka är dessa människor?
2. Finns det ens ett riktigt företag reggat i Sverige, betalar dom ens en krona i skatt?
3. Varför blåser dom människor på pengar?
4. Varför tar ej snuten dom?


Finns en hel reklamtråd om shoppar som dom har skrivit själva verkar det som. Sen finns det en till tråd som dom verkar ha låst.
(FB) Varning för bedragaren 100mg.se!

Så jag vill utfärda en STOR VARNING för dessa typer samt gärna ha svar på mina frågor.
Fick ett intressant p.m angående dessa tjuvar, kan jag dela i tråden? Inget svar via p.m?
Citera
2017-12-10, 07:48
  #15
Medlem
Onan-erarens avatar
Kukpiller är som skönhetsprodukter lovar guld å gröna skogar å evig ungdom, allt för att tjäna pengar, ska du ha större kuk så gör en operation.
Citera
2017-12-10, 14:28
  #16
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
Engångskostnad på 50 kr för blodtrycksmätning på närmsta apotek + ett samtal med läkaren.

Varför gör du det mer omständigt och riskabelt än vad det behöver vara?
Precis!

För mig räckte det med ett mail till husläkaren, typ;
Citat:
Hej!

Jag har träffat en flickvän men mina psykmediciner förstör sexlivet. Jag undrar om jag kan få Sildenafil utskrivet?
Fick 4 uttag på 50 mg samma dag.

Sen ett mail till;
Citat:
Hej!

Jag behöver nya Sildenafil, gärna 100 mg, då det ger bättre effekt.
Samma dag, 8 recept på 100 mg.

Ser inte en enda fördel med att köpa här:
http://100mg.se/
http://100mg.se/?wpsc-product=kamagra-100-mg-tabletter

Prislista Kamagra 100 mg tabletter
8 st, 300 kr (37,50 kr/st)
16 st, 550 kr (34,38 kr/st)
32 st, 1000 kr (31,25 kr/st)
100 st, 2500 kr (25 kr/st)

Jag betalar på apoteket 309 kr för 12 st Sildenafil Orion 100 mg, som dock inte går på högkostnadsskyddet. Men det blir 25,75 kr/st.
Citera
2017-12-11, 06:10
  #17
Medlem
riktigniceguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Precis!

För mig räckte det med ett mail till husläkaren, typ;

Fick 4 uttag på 50 mg samma dag.

Sen ett mail till;

Samma dag, 8 recept på 100 mg.

Ser inte en enda fördel med att köpa här:
http://100mg.se/
http://100mg.se/?wpsc-product=kamagra-100-mg-tabletter

Prislista Kamagra 100 mg tabletter
8 st, 300 kr (37,50 kr/st)
16 st, 550 kr (34,38 kr/st)
32 st, 1000 kr (31,25 kr/st)
100 st, 2500 kr (25 kr/st)

Jag betalar på apoteket 309 kr för 12 st Sildenafil Orion 100 mg, som dock inte går på högkostnadsskyddet. Men det blir 25,75 kr/st.
Ja du blir ju ej blåst av en kriminell verksamhet som 100mg.se som saknar f-skatt och begår skattebrott med flera. Bra att du ej stödjer sådana icke skatte betalande slödder.
Citera
2017-12-11, 08:17
  #18
Medlem
godboys avatar
För det första så kan jag inte begripa att man inte kollar upp företaget ordentligt INNAN man handlar. Samma som om man ska köpa begagnade bilar. Är det fel ägare eller oklara ägarförhållanden gör man inga affärer.

För det andra så är det verkligen en lek med din hälsa att beställa mediciner från drogshoppar. Du kan ju få precis vad som helst. De kan lika gärna vara blodtrycksmedicin. Har du tur så får du rätt men det är ingen garanti. Rekommenderar att du ringer din VC .
Citera
2017-12-12, 22:51
  #19
Medlem
riktigniceguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
För det första så kan jag inte begripa att man inte kollar upp företaget ordentligt INNAN man handlar. Samma som om man ska köpa begagnade bilar. Är det fel ägare eller oklara ägarförhållanden gör man inga affärer.

För det andra så är det verkligen en lek med din hälsa att beställa mediciner från drogshoppar. Du kan ju få precis vad som helst. De kan lika gärna vara blodtrycksmedicin. Har du tur så får du rätt men det är ingen garanti. Rekommenderar att du ringer din VC .
Vet jag väl. Men jag blåst av en hel tråd av troll på Flashback som driver en reklamtråd om shoppar som jag föll för, jävla patrask är vad dom är. Dom får härja fritt och göra reklam i tråden undrar varför dom låter dom hålla på där, visar vad FLASHBACK är, GÅR EJ ATT LITA PÅ!
Citera
2017-12-19, 08:07
  #20
Moderator
Gromguttens avatar
Vill ni prata leveranser/grøning så tar ni det i rätt tråd. Här skvallras om själva føretaget och dess ägarskap.

OT raderat.

/Mod
Citera
2019-07-31, 20:46
  #21
Avstängd
fuckingofcourses avatar
Vilka äger dom? Dom går sätter klistermärken runt stockholm, kul eller hur. Irriterande som fan.
Citera
2022-01-31, 09:29
  #22
Medlem
Jag har handlat av dom i 2 år. Då swishade jag till någon som heter Alexandrs. Funkade
jättebra. Denna gång blev jag blåst. Swishen skickade jag till ett arabnamn från Örebro.
mazzin sam.. kar.. Det är bara att gå in o göra ett låtsasköp, så kommer ni till Swishnummert
och så har ni telefonnummer och fullständig namn.

Som sagt. Det är står BLUFF nu
Citera
2022-02-10, 21:46
  #23
Medlem
swede1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141
Jag har handlat av dom i 2 år. Då swishade jag till någon som heter Alexandrs. Funkade
jättebra. Denna gång blev jag blåst. Swishen skickade jag till ett arabnamn från Örebro.
mazzin sam.. kar.. Det är bara att gå in o göra ett låtsasköp, så kommer ni till Swishnummert
och så har ni telefonnummer och fullständig namn.

Som sagt. Det är står BLUFF nu

Benägen att hålla med. Ingen leverans efter över en vecka.
Roliga är att det står i deras svarsmail :

"GRÖNA oss gärna på diverse forum som flaschback m.m
Tack"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback