Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 14:18
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag har två misslyckade "duetter" till:

-Dirawi och julfirande

-Dirawi och hennes nya näsa

Och en bubblare:

-Islam och Sverige


Gina Dirawi och iulen, vill jag påstå. Hennes julvärdskap var ett uppenbart och klumpigt mediepolitiskt utspel av SVT:s chefer. Vi ska inte ha en muslim som julvärd i landets största tv-kanal.
Citera
2017-11-29, 21:40
  #302
Medlem
Alltså Gina...

Kollat på idol varje fredag och jag sitter alltid som ett frågetecken när hon drar sina "skämt". Snacka om Hannas mens i direktsänd tv, pika Gabriel om kärlekslivet och nu senast om Katherina, som faktiskt är en bättre duett än Gina. På riktigt en riktigt obehaglig människa.

Även om Gina inte har skrivit manuset själv, så har hon ett val att vägra genomföra det, eller? Och tror hon på allvar att hennes skämt är roliga? Jag har reagerat på att även publiken inte riktigt förstår grejen.

Katherina tog det väldigt bra. Jag hoppas få se Gina be om ursäkt på fredag i direktsänd tv. Att hon ens har mage att kritisera någon för dess "fördomar" men själv sitter hon på dom värsta.
Citera
2017-11-29, 22:07
  #303
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Haha, att bli ”angripen” av Dirawi intellektuellt eller åtminstone i ett försök till debatt är som om jag en 100 kgs man skulle attackeras av en totalförlamad dvärg.
Alltså en pinsamt enkel seger där msn måste hålla igen för att inte framstå som arrogant. Hoppas KJ förstår att hålla sig kall.
Citera
2017-11-29, 22:11
  #304
Medlem
Jag tycker den lilla söta arabiskan är helskön. Hon är lite vass och giftig och bär inte slöja.
Citera
2017-11-29, 22:32
  #305
Medlem
Caracallass avatar
G tror nog på allvar att hon är rolig och vass, inser nog inte att färre och färre uppskattar hennes personangrepp som hon själv och manusförfattaren klassar som skämt. Själv tycker jag att G mer och mer börjar se ut som mr Jackson. Det är inte snyggt G! Sluta innan det är försent, både med operationer och med dåliga skämt.
Citera
2017-11-29, 23:27
  #306
Medlem
Paulabrauns avatar
Antisemiten Gina har ingen talan, glömde nästan judehat är ju tillåtet i vänstersverige.
Citera
2017-11-30, 00:05
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
G tror nog på allvar att hon är rolig och vass, inser nog inte att färre och färre uppskattar hennes personangrepp som hon själv och manusförfattaren klassar som skämt. Själv tycker jag att G mer och mer börjar se ut som mr Jackson. Det är inte snyggt G! Sluta innan det är försent, både med operationer och med dåliga skämt.


Kanske fel tråd, men det skulle vara intressant att veta vilken klinik som opererade henne..
Aniansson på Nackakliniken?
Citera
2017-11-30, 07:38
  #308
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Kanske fel tråd, men det skulle vara intressant att veta vilken klinik som opererade henne..
Aniansson på Nackakliniken?
som avskräckande exempel skulle det vara perfekt. Någon som vet??
Citera
2017-11-30, 11:53
  #309
Medlem
thisisLuzifers avatar
Gina är den mest självupptagna människan inom public service/programledning, någonsin. zZzzz.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback