• 1
  • 2
2006-01-16, 23:59
Medlem
Byfnes avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/rss/st...763470,00.html

Jag bara måste se det klippet, nånstans att ladda hem nån?

*edit* går inte att kolla på svt.se heller =/
Citera
2006-01-17, 00:02
Bannlyst
Jag ser itne det roliga med Robert Gustafsson lngre. Tycker han har tappat.
Det hr han krde idag var s lngt ifrn roligt att en buskis med stefan & Krister kndes frschare
Citera
2006-01-17, 00:04
Bannlyst
Geni och geni... Det brjar knnas som att herr Gustafsson ltar samma material om och om och om igen. Sllan ngot nytt och kommer han med ngot nytt s r det bara en omskrivning av ngot han redan gjort. Det knns inte som att han lgger ner srskilt mycket knsla i sitt arbete mer.

Synd. Han var ganska rolig fr ngra r sedan...

// Roger P.
Citera
2006-01-17, 00:04
Medlem
666Hates avatar
Jag tyckte han var grymt rolig ikvll...
Citera
2006-01-17, 00:13
Medlem
Byfnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Geni och geni... Det brjar knnas som att herr Gustafsson ltar samma material om och om och om igen. Sllan ngot nytt och kommer han med ngot nytt s r det bara en omskrivning av ngot han redan gjort. Det knns inte som att han lgger ner srskilt mycket knsla i sitt arbete mer.

Synd. Han var ganska rolig fr ngra r sedan...

// Roger P.

Han gr nstan inga sketcher (Stavning?) nmer, han kanske knner att han dragit sitt str till stacken vem vet?, men ett geni kommer han alltid att vara fr mig, Storheter som Nile city och Torsk p tallin r ingen i nrheten av.
Citera
2006-01-17, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Jag ser itne det roliga med Robert Gustafsson lngre. Tycker han har tappat.
Det hr han krde idag var s lngt ifrn roligt att en buskis med stefan & Krister kndes frschare

Amen. Har helt tappat greppet knns det som, tyvrr
Citera
2006-01-17, 01:08
Bannlyst
Hrligt att han gjorde en "skansen" och dk upp helt oannonserad med motiveringen att han var upptagen och inte hade tid... det har hnt frr om man sger s.
Citera
2006-01-17, 08:04
Medlem
wonderlands avatar
Folk skrattar bara han kommer in p scenen... skrattsalvorna lever p hans gamla meriter. Han har inte stadkommit ngra nya roliga karaktrer dom senaste ren. Han var skojig p Idrottsgalan just fr att Tony r en perfekt person att driva med. Dremot sg han inte s pigg ut som han brukar och inte samma tajming och knsla.
Citera
2006-01-17, 09:38
Medlem
cecels avatar
han var grymt kul igr, men som sagt s teranvnder han mycket matrial. Men vad, det funkar ju? och han r fortfarande vldigt rolig i parlamentet och time out. Han kommer vara rolig i minst 10 r till.
Citera
2006-01-17, 10:17
Medlem
razer2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
*edit* gr inte att kolla p svt.se heller =/

Funkar det inte fr att du inte hittar klippet eller funkar det inte pga ngot tekniskt problem? Jag tittade hursomhelst nyss p klippet p SVT's hemsida (via lnken p frstasidan) och det funkade fint fr mig
Citera
2006-01-17, 10:50
Medlem
BigDukes avatar
Man vad fan r en "humorattack"???

Visst r det s att han tervinner. Det dr med pastejkket har man ju hrt ngra gnger.
Tycker han r en medelmtta i parlamentet, kr gamla grejer och s mycket referenser om smisk-sex att det blir tjatigt...
Citera
2006-01-17, 10:53
Bannlyst
Ni som tycker Robert fortfarande r rolig. Vad r det roliga?
Jag tycker att han bara r rolig nr han regisserad i Killinggnget.
Nr han ska vara sjlv r det alltid likadant, samma repertoar oavsett om det r allsng p skansen eller time out.
Han har ett par grejer han kr, 4-5 olika dialekter som vrvas, hosta och och drega (detta brjar bli riktigt jvla jobbigt), spela full.
Knns inte som att han bjuder p speciellt mycket mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in