Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-24, 01:43
  #1
Medlem
TechGuys avatar
Undrar om det finns hemsida som simulerar valfri mobiltelefon. I mitt fall vill jag simulera iPhone iOS och Samsung s8 miljöer då jag per telefon ofta måste hjälpa ägare till just dessa modeller.
Citera
2017-11-24, 02:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechGuy
Undrar om det finns hemsida som simulerar valfri mobiltelefon. I mitt fall vill jag simulera iPhone iOS och Samsung s8 miljöer då jag per telefon ofta måste hjälpa ägare till just dessa modeller.

Du kan simulera hur webben ser ut med dessa telefoner. Att simulera själva operativsystemen är krävande och för det krävs annat än webbläsare.
Citera
2017-11-24, 03:21
  #3
Avstängd
56Kmodems avatar
Kör med remote desktop ,Team viewer eller liknande i stället!

Det trodde jag att en tech Guy som dig hade koll på!
Citera
2017-11-24, 06:21
  #4
Medlem
TechGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Kör med remote desktop ,Team viewer eller liknande i stället!

Det trodde jag att en tech Guy som dig hade koll på!

Efterblivna förslag undanbedes.

Jag söker helt enkelt ett program eller en hemsida som simulerar/emulerar/genererar hela operativsystem.
Citera
2017-11-24, 07:00
  #5
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechGuy
Efterblivna förslag undanbedes.

Jag söker helt enkelt ett program eller en hemsida som simulerar/emulerar/genererar hela operativsystem.

Oj förlåt! Lycka till med supporten.
Citera
2017-11-24, 16:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechGuy
Efterblivna förslag undanbedes.

Jag söker helt enkelt ett program eller en hemsida som simulerar/emulerar/genererar hela operativsystem.

Om det ej behöver vara en hemsida har du VirtualBox att använda dig utav!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback