Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-25, 15:05
  #25
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Med tar avstånd inkluderar jag först och främst att man själv inte tafsar. Aldrig ,inte ens när man är full.

Ja, det är en rimlig hållning förstås.
En hållning som tydligen inte alla har och kan därmed klassas som asociala?
Citera
2017-11-25, 17:46
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ja, det är en rimlig hållning förstås.
En hållning som tydligen inte alla har och kan därmed klassas som asociala?

Det är en fråga om tycke och smak. Ja jag tycker att det är ett icke acceptabelt socialt beteende att tafsa på andra människor utan att först ha frågat om det är ok.
Citera
2018-01-09, 01:39
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ja, det är en rimlig hållning förstås.
En hållning som tydligen inte alla har och kan därmed klassas som asociala?
Du verkar ju inte äns veta skillnaden mellan asocial och antisocial basic stuff gå tillbaka till skrivbordet och slipa på det där nu.
Citera
2018-01-09, 05:34
  #28
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det handlar inte om social eller inte. Dessa övergreppsmänniskor har för det första ingen respekt för någon annan och för det andra har de ofta en position där de känner sig ”mäktiga” och tror att de kan göra vad de vill. Enligt min syn mest dålig uppfostran (föräldrar, skola) kombinerat med feghet där inge sagt till tidigare.
Citera
2018-01-11, 05:05
  #29
Medlem
Pungsvings avatar
Svårt att få en kvinna vilja vara ensam med sig om man inte kan spela social. Som fenomenet att de flesta bilolyckorna man råkar ut för händer nära där man bor. Var skulle de annars hända vanligtvis? Australiens västkust?
Citera
2018-09-15, 20:49
  #30
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Varför gör sig i övrigt sociala individer skyldiga till sextrakasserier och sexövergrepp? Dom har ju så mycket att riskera.
Det är en fråga nog många ställer sig i dessa dagar.

Varför låter dom inte bara bli?
Inga självklara svar på denna fråga.

Vanliga gissningar är.
1.Man tycker att det är ok, man tycker man ha rätt till det. Som framstående skådis och kulturpersonligheter. Men då är man inte social utan osocial. Timell kan platsa här. Han trodde att det var lite kul att vara som han var. Tycker inte det är fel gjort eg..

2. Man är så alkholpåverkad att ens social värderingar sätts ur spel och sexualdriften för styra ensam. Kanske det gäller Anders Borg. Fast tveksamt om han var SÅ packad. Kanske han också kände sig ha viss rätt att göra som han gjorde och då är han osocial i grunden. Också.

En sån som Brome´ då. Tror hon tillhör grupp 1. Flatanormer kan ibl. Vara sådana. Efter vad jag hört. Men borde hon inte fattat att det skulle tas illa upp? Och därför skött sig?

Denne politiker Mogert då. Vilken kategori tillhör han?
Ingen suput. Verkar ha social värderingar. Tycker han att han står över sådana?
Varför? Riskbenägen? Och lite asocial i botten? Svårt att tro.


Bra fråga! Jag tror de blir extremt taggade av faran. Typ om du heter Jean Claude Arnault, Anders Borg eller Fredrik Virtanen så vet du ju riskerna men också har du en övertro på dig själv som oövervinnerlig och intelligent osv.

Så du får ett falskt självförtroende till följd av detta.
Citera
2018-09-15, 21:33
  #31
Medlem
Genom att smöra för motparten så kan personen ifråga dupera till sig kuk eller fitta.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback