Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-03-22, 08:51
  #37
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Nu gripen till slut, efter att Italien misslyckats med att få honom utlämnad från Brasilien.

BBC (Former Brazil international Robinho arrested to serve rape sentence):
En underbar känsla vällde över mig vid morgonkaffet till TV4-nyheterna i morse!

Äntligen har karma kommit ikapp det vidriga aset Robinho, som 2013 (när han spelade för Milan) medverkade i gruppvåldtäkten på den då 22-åriga albanska tjejen i Italien.

Eftersom Brasilien inte utlämnar sina medborgare så får Robinho nu ÄNTLIGEN sitta av sitt 9-åriga fängelsestraff i Brasilien.👌
Ingen tidsreducering av någon straffmätning där inte, No F-ing Way!👍🏼
Citera
2024-03-22, 09:11
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
En underbar känsla vällde över mig vid morgonkaffet till TV4-nyheterna i morse!

Äntligen har karma kommit ikapp det vidriga aset Robinho, som 2013 (när han spelade för Milan) medverkade i gruppvåldtäkten på den då 22-åriga albanska tjejen i Italien.

Eftersom Brasilien inte utlämnar sina medborgare så får Robinho nu ÄNTLIGEN sitta av sitt 9-åriga fängelsestraff i Brasilien.👌
Ingen tidsreducering av någon straffmätning där inte, No F-ing Way!👍🏼

Han var en målsumpare av rang. Bara för det skall han sitta inne
Citera
2024-03-22, 09:15
  #39
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
40-åringen Robinho nio års fängelse i hemlandet Brasilien.
Knappast tidigare vid gott uppförande i detta land? (nio år är nio år)
Tvärtom, i Brasilien får du kortare fängelsestraff för varje bok du läser i finkan.

https://www.reuters.com/article/idUSBRE85O0WS/
Citera
2024-03-22, 09:17
  #40
Medlem
explorerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Tvärtom, i Brasilien får du kortare fängelsestraff för varje bok du läser i finkan.

https://www.reuters.com/article/idUSBRE85O0WS/

Intressant lösning, då blir det för Robinho att plöja många böcker.
Citera
2024-03-22, 09:20
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det fanns ett halvgalet och skönt Real-fan som efter varenda Milan-match gick in i kommentatorsfältet på Svenskafans och Milan-reds texter och försvarade Robinho som om det vore hans son! Hur mycket han än hade missat i matchen eller spelat så höjde detta Real-fan honom till skyarna och ingenting i hela världen var någonsin Robinhos fel. Milan-fansen blev skogstokiga eftersom Robinho sög ganska mycket i Milan och missade HELT SJUKA MÅLCHANSER. Haha, jag brukade gå in och vänta på att Real-supportern kom in och skrift-stökade om Robinho.

OnT: JAg hoppas han får sitta i fängelse för en lång tid. Avskyvärt brott.

Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Albanien, röda flaggor överallt.

Som om en miljonär inte skulle ha råd att köpa sig lyxhoror i stället för att gruppvåldta ett jävla luder från Europas rövhål. Haha!
Skärp dig för helvete. Det är en uppenbar scam som gick åt helvete för Albanludret och de korrumperade fittorna i rätten...

Citera
2024-03-22, 09:25
  #42
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Tvärtom, i Brasilien får du kortare fängelsestraff för varje bok du läser i finkan.

https://www.reuters.com/article/idUSBRE85O0WS/
Där sen man vännen!
Mina illusioner är alltså bara delvis krossade, men jag får väl glädja mig åt att fallet t.ex. inte blivit preskriberat för den här 11 år gamla händelsen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback