Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 10:53
  #169
Medlem
Om nu politikerna tycker att det är felaktigt med 5 års ersättning så får de väl omförhandla avtalen som ger 5 års ersättning oavsett orsak, men då tystar de troligen. Det går alltid bra att försämra för de som oavsiktligt blivit arbetslösa.

https://www.expressen.se/nyheter/sto...ljonfallskarm/
Citera
2017-12-02, 05:24
  #170
Avstängd
Mertillens avatar
Roger Mogert är den s-politiker som tagit kriminella i försvar när de betett sig som de behagar på biblioteken. Han är också en som försvarar massinvandringen och aldrig sagt nej till förmån för Stockholms nuvarande kommuninvånare. Nya modulboenden fullproppade med migranter som alla inom några år är svenska medborgare kallar han för att "ta ansvar". Mogert hjälper gärna migrationsverket och regeringen/riksdagen med invasionen. Han hör till samma etablissemang såsom folkpartisterna, miljöpartisterna, Centern och resten av alla som utplånat det gamla och lyckade Sverige.

Jag som vanlig dödlig, en god människa fast säkert med brister, förstår inte vad som driver dessa människor. I Mogerts fall hade jag varit konstruktiv och när det inte är lätt hade jag åtminstone stått på bibliotekarieras sida samt tagit strid mot migrationsverket vad gäller alla migrant-relaterade bostäder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback