Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-11-25, 16:53
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
I fredags kväll var jag och tittade på Johan Rehborg i Nyköping. Det var en fantastiskt rolig föreställning och en helt underbar kväll. Fram tills det som förstörde min kväll och som jag fortfarande mår enormt dåligt av.
Ni kanske tror att jag kommer att överdriva händelsen men det var helt ärligt så här det gick till.
Jag skulle hämta ut min jacka från garderoben. Det var jättetrångt. Massor av människor på liten yta. Ändå så lyckade en kvinna trycka sina bröst mot min armbåge. Det hände vid två tillfällen under kort tid. Dessutom bad hon om ursäkt och skyllde på trängseln. Jag blev först helt stel av rädsla och vågade inte säga emot. Nickade bara och sa okej för hennes "ursäkt". Kände mig bara smutsig. Duschade flera timmars efteråt men som ni säkert förstår så går det inte att tvätta bort detta övergrepp.
Borde vara enkelt att kolla upp de som köpt biljetter för att hitta den skyldiga. Jag kan ge ett hyfsat bra singlalement. Svensk tjej, cirka 30 år, ganska stora bröst som hon anföll mig med.
Vid en rekonstuktion så skulle jag nog känna vems bröst det var.Även om jag behöver göra det på 10 olika tjejer i olika åldrar.
Behöver ert stöd nu.
-tomten-
Ja, det är hemskt. Starta ett upprop! Vi är som sagt många som blivit utsatta.
Citera
2017-11-25, 16:59
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Tack för ditt stöd...

Jag börjar även minnas när jag var ung. Det är ju bara ca.25 år sedan. En tjej lockade med mig hem efter krogen. Hon påstod att vi skulle titta på film men istället så bjöd hon mig på mer alkohol. Satte sig tätt intill mig och la armen om mig. Jag blev helt stel överallt...Hon visade ingen pardon så jag så jag vågade inte protestera. Helt plötsligt så idkade vi samlag. Jag hörde rykten om att hon gjort det både före och efter hon antastade mig. Finns det fler som är drabbade?

Vilket svin! Det är klockren våldtäkt!
Citera
2017-11-25, 20:26
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Inte ok förstås. Men att det ska föranleda en rubrik. Hur fruktansvärt hemskt kan det vara? Kysste på munnen står det. Jag gissar det var en puss. Man måste haft ett hyfsat bra liv med mycket kärlek om det var typ det hemskaste som hänt.

Nä, nu får det vara nog på alla dessa patetiska exempel. Finns många ännu värre exempel så man bara liksom, jaha..vad är problemet? Man skulle istället nästan vilja säga, men vad roligt för dig.

Nu ägnar vi oss åt våldtäkter och övergrepp som är riktiga övergrepp istället. Skärpning för f-n! Kvinnor vill ju inte framstå som svaga, men i och med detta så visar vissa kvinnor verkligen sin svaghet.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...tan-forvarning

Fyll gärna på med mer exempel!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ellt-ofredande

Är det nå skämt. "Lade sitt huvud mellan mina bröst" Låter ju inte ok, men herregud!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback