Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-17, 08:57
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Jepp, samma leverantör som ovan och avgiften hamnade på ca 120 kr.

Yes. Jag fick ett meddelande från PostNord i torsdags om tullavgifter. Jag betalade med en gång, tog de lång tid efter det att paketet landar i brevlådan?
Citera
2018-11-17, 16:33
  #242
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Yes. Jag fick ett meddelande från PostNord i torsdags om tullavgifter. Jag betalade med en gång, tog de lång tid efter det att paketet landar i brevlådan?

Hej! Jag betalade mina tullavgifter den 9 november. Men det har fortfarande inte kommit något paket. Senaste uppdateringen är "Your item was processed through a facility in STOCKHOLM UTRIKES, SWEDEN on November 15, 2018. The item is currently in transit to the destination." Hoppas det dyker upp nästa vecka.
Citera
2018-11-18, 17:11
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Hej! Jag betalade mina tullavgifter den 9 november. Men det har fortfarande inte kommit något paket. Senaste uppdateringen är "Your item was processed through a facility in STOCKHOLM UTRIKES, SWEDEN on November 15, 2018. The item is currently in transit to the destination." Hoppas det dyker upp nästa vecka.

Ah då förstår jag.

Precis så står de när jag kollar.. Samma datum också, bara att hålla tummarna att de kommer snart men tyvärr tror jag tullen kan sega lite grann.
Citera
2018-11-20, 17:06
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Ah då förstår jag.

Precis så står de när jag kollar.. Samma datum också, bara att hålla tummarna att de kommer snart men tyvärr tror jag tullen kan sega lite grann.

Kom idag.

Måttade precis upp en rejält laddad tesked vilket landade på ca 1,6 gram.. kändes som en bra första dos.

Återkommer
Citera
2018-11-20, 23:06
  #245
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Kom idag.

Måttade precis upp en rejält laddad tesked vilket landade på ca 1,6 gram.. kändes som en bra första dos.

Återkommer

Mitt har också kommit. Testar imorgon vid frukost. Återkommer med recensioner!
Citera
2018-11-22, 21:29
  #246
Medlem
Då har jag testat:
1,6g
2g
3g

Tänkte testa 4g imorgon, gör jag rätt i att öka dosen varje dag fram till att jag känner av något?
Citera
2018-11-23, 05:58
  #247
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Då har jag testat:
1,6g
2g
3g

Tänkte testa 4g imorgon, gör jag rätt i att öka dosen varje dag fram till att jag känner av något?
Citerar ett tidigare inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Som missbrukare har man nog fördärvat/försämrat en del av kroppens molekylära mekanismer, och med tanke på att agmatin främjar nervsystemet och glutamat så tror jag att en f.d missbrukare upplever betydligt mer positiva effekter än vad en redan frisk och hälsosam människa upplever.
Nu, ett par månader på agmatin får jag inte samma effekt som jag fick i början. Har nog helt enkelt vant mig vid att vara relativt frisk jämfört med tidigare.
De mest påtagliga effekterna upplever jag dock när jag tränar med bättre pump och uthållighet bla.
Citera
2018-11-23, 13:15
  #248
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Då har jag testat:
1,6g
2g
3g

Tänkte testa 4g imorgon, gör jag rätt i att öka dosen varje dag fram till att jag känner av något?

Vissa känner av direkt, särskilt om man är kraftigt deprimerad/har ångest.
För andra kan det dröja 7-10 dagar.

I toleransåterställande syften är det snarlika tidsperioder, 10-14 dagar.
Ett tips är att testa ta 4g Agmatine idag och gå ut och kröka.
Citera
2018-11-24, 11:52
  #249
Medlem
farfars avatar
.
__________________
Senast redigerad av farfar 2018-11-24 kl. 11:52. Anledning: felpost
Citera
2018-11-24, 17:41
  #250
Medlem
Höll låda ovanligt mycket på fredagslunchen, allting kändes spontant och aningen mer självsäkert än vad det brukar. Spännande att se hur det utvecklas, tänkte stanna på 4g/dag och känna hur det ter sig.

Har kännt en annorlunda känsla i kroppen några gånger, kan inte beskriva känslan särskilt bra mer än att det känns annorlunda. Skall reflektera lite mer ifall det inträffar igen så att jag kan återge lite bättre information.

I övrigt är det väl som vanligt när man testar något nytt, lurigt att veta vad som är vad. Om det beror på Agmatine eller något annat.. och det gäller ju både positiva och negativa upplevelser.
Citera
2018-12-11, 10:11
  #251
Medlem
Har fått mitt från bulksupplements nu. Smakade på det.. jäklar var det smakar äckligt. Som droger. Riktigt kemiskts. Är det i sin ording eller? Hur ska det smaka?
Citera
2018-12-11, 10:20
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heidiho
Har fått mitt från bulksupplements nu. Smakade på det.. jäklar var det smakar äckligt. Som droger. Riktigt kemiskts. Är det i sin ording eller? Hur ska det smaka?

Ja det smakar riktigt jävla rävgift
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback