Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-11-24, 18:32
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Ser sjukt tattigt ut med alla rakade 30+ som tror de är coola utan hår. Jag går rak i ryggen med mitt tjocka mycket vackra hår och skrattar gott åt er med dåliga gener.

Dina gener bevisar endast att dom är dragna åt det motsatta könet.
Citera
2017-11-24, 19:19
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag har ganska mycket hår på huvudet och har tänkt på hur det skulle vara om jag rakade av mig det. Då skulle jag inte behöva gå till frissan. Är det svårt att raka av sig håret?
¨
Nja

Det är lätt att missa några hårstrån så det ser ut som man just släppts från Auschwitz.. Så bäst är att låta någon raka det åt dig.

Jag brukar dock göra det själv men då kör jag typ 100 ggr fram och tillbaka på huvudet (speciellt i nacken) så jag absolut inte missat något. Ofta kör jag ett extra varv morgonen efter också bara för säkerhets skull.

Vid/ovan tinningarna är det också lätt det blir långa hårstrån kvar men det ser man ju själv i spegeln.

Jag har också "full kalufs" men det är skönt med rakat...
Citera
2017-12-03, 13:48
  #51
Medlem
Helt rätt. Riktiga män har inte hår på huvudet.
Citera
2017-12-03, 13:54
  #52
Medlem
Krug88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Ser sjukt tattigt ut med alla rakade 30+ som tror de är coola utan hår. Jag går rak i ryggen med mitt tjocka mycket vackra hår och skrattar gott åt er med dåliga gener.

Skrattar du lika mycket när det kommer en stor välhängd neger som sliter tag i ditt hår och ger dig en rejäl omgång i rumpan ?
Citera
2017-12-04, 17:48
  #53
Medlem
PIGAFCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krug88
Skrattar du lika mycket när det kommer en stor välhängd neger som sliter tag i ditt hår och ger dig en rejäl omgång i rumpan ?
Det vill man ju undvika in i det sista.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback