Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-11-29, 13:06
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du har inte springmask? För övrigt tycker jag det är helt fantastiskt att folk fortfarande sitter och aspirerar och tror att dom ska dra ut en luftbubbla ur muskeln. Det finns inga luftbubblor i muskeln, ni drar så hårt att pumpen läcker in luft, vilket är helt tokigt. Aspirera genom att dra lite försiktigt. Kommer inget blod är det ok.

Jag trodde att det var en vakuum bubbla som jag drog upp, med den där tröga oljan så får man ju pressa och dra järnet i kolven för att det ska röra på sig. :/
Sedan kan man ju ifrågasätta hur pass säkert det är i vilket fall med tanke på att man får pressa så förbannat för att injicera oljan att man skakar lite på handen.
Citera
2017-11-29, 13:40
  #38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost11
Hej igen!
Måndag idag, skulle sätta igen. Gjorde allting i lugn och ro. Drog bak pumpen lite och det kom luft. Injicerade allt lugnt och sansat. När jag tog ut sprutan och var klar kom blodsmaken i munnen igen. Analen kliade, och det växte sig över hela kroppen. Som tur var jag beredd på vad som skulle hända så jag la mig ner. Svettades som fan och kroppen kliade. Ville ställa mig upp och ta allergitabletter men kände att jag skulle svimma då. Efter ca 30 min när det lugnat sig lite tog jag en allergitablett och det började lugna sig. Nu i efterhand är jag öm i kroppen, känner mig typ lite trasig. Slutade med att jag slängde skiten. Nu blir de clomid och HCG!

Men vadå - du har alltså inte bytt några oljor eller gjort något annorlunda under de föregående 9 sticken och sen på stick nr 10 och 11 får du dessa reaktioner?
Hade ju trott att det kunnat va en anafylaktisk reaktion annars men det känns ju inte helt troligt om du kört samma vial tidigare under 9 stick, eller bytte du märke eller vial?

Tror inte att hCG är nödvändigt för dig men det kvittar väl egentligen bara du håller koll på östradiolen.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-29, 15:30
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men vadå - du har alltså inte bytt några oljor eller gjort något annorlunda under de föregående 9 sticken och sen på stick nr 10 och 11 får du dessa reaktioner?
Hade ju trott att det kunnat va en anafylaktisk reaktion annars men det känns ju inte helt troligt om du kört samma vial tidigare under 9 stick, eller bytte du märke eller vial?

Tror inte att hCG är nödvändigt för dig men det kvittar väl egentligen bara du håller koll på östradiolen.


Mvh,


-Alfred



Hej! Sorry om jag varit otydlig. 9 stick körde jag med ett märke som jsg beställt över nätet. När dom tog slut köpte jag ytterligare två burkar av annat märke från en gemensam vän. Det var då reaktionerna kom. Så det är något fel med dom nya burkarna jag köpte.

Mvh
Citera
2017-11-29, 18:39
  #40
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost11
Hej! Sorry om jag varit otydlig. 9 stick körde jag med ett märke som jsg beställt över nätet. När dom tog slut köpte jag ytterligare två burkar av annat märke från en gemensam vän. Det var då reaktionerna kom. Så det är något fel med dom nya burkarna jag köpte.

Mvh

Ja det är givetvis något du är allergisk mot i oljan. Vad är det för märke om man får fråga?

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-30, 11:35
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja det är givetvis något du är allergisk mot i oljan. Vad är det för märke om man får fråga?

Mvh,

-Alfred

Om jag ska vara helt ärlig minns jag inte exakt. Slängde bara skiten. Det första märket jag körde var från mshop.
Citera
2017-11-30, 11:37
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men vadå - du har alltså inte bytt några oljor eller gjort något annorlunda under de föregående 9 sticken och sen på stick nr 10 och 11 får du dessa reaktioner?
Hade ju trott att det kunnat va en anafylaktisk reaktion annars men det känns ju inte helt troligt om du kört samma vial tidigare under 9 stick, eller bytte du märke eller vial?

Tror inte att hCG är nödvändigt för dig men det kvittar väl egentligen bara du håller koll på östradiolen.


Mvh,

-Alfred

Kan endast hämta clomid, arimidex och letro. Vad tycks? Ska jag endast köra clomid? Isåfall hur doserar jag det? Alltså hur många mg per dag?
Citera
2017-11-30, 11:38
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
"Keep it simple" tycker jag är ett bra motto. 20 mg nolvadex varje dag i 25-30 dagar skulle vara en lagom PCT för dig. April låter som en bra tid för nästa gång.

Nollan fanns inte. Kan endast hämta clomid, arimidex och letro. Vad tycks? Ska jag endast köra clomid? Isåfall hur doserar jag det? Alltså hur många mg per dag?
Citera
2017-12-01, 14:26
  #44
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost11
Nollan fanns inte. Kan endast hämta clomid, arimidex och letro. Vad tycks? Ska jag endast köra clomid? Isåfall hur doserar jag det? Alltså hur många mg per dag?

Google är din vän, annars om du är lat kan du ju söka här på forumet. Ja, det går bra med bara clomid. Många mår inte bra på clomid, men det gör jobbet.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback